bovenste motorsteun 9000 op NG900 / 9-3
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
bovenste motorsteun 9000 op NG900 / 9-3
Goedenavond,
Heeft een van jullie hier in Nederland (...of België) reeds zijn/haar Saab voorzien van een extra motorsteun.
Bij de 9000 wordt nl. rechtsboven een motorsteun gebruikt, deze kun je met weinig aanpassingen op je 900 / 9-3 monteren.
Iemand al gedaan? ben benieuwd naar ervaringen hiermee
Ik heb de motorsteun al in huis alleen de vrije tijd staat in backorder. Dus dat wordt nog ff wachten.
groeten Sander
Heeft een van jullie hier in Nederland (...of België) reeds zijn/haar Saab voorzien van een extra motorsteun.
Bij de 9000 wordt nl. rechtsboven een motorsteun gebruikt, deze kun je met weinig aanpassingen op je 900 / 9-3 monteren.
Iemand al gedaan? ben benieuwd naar ervaringen hiermee
Ik heb de motorsteun al in huis alleen de vrije tijd staat in backorder. Dus dat wordt nog ff wachten.
groeten Sander
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
viggen
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Dan zal ik deze modificatie toch maar snel een keertje toepassen...viggen schreef:Heb het op mijn auto staan minder kantelen van de motor beter schakelen
van de versnelingen Het monteren is niet zo moelijk schroefdraad is voor
zien stuun een beetje aanpassen alleen een stuk maken op de auto
Auto met veel pk zeker een verbetering
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
is niet standaard geloof ik! Geluk dat jij er al wel eentje hebt zitten.Ruud schreef:Is deze steun niet standaard dan? Bij mij zit deze motorsteun er ook.
Sinds ik mijn 2,3 turbo geinstalleerd heb is het kantelen nog een stukje erger geworden. Denk dat ik maar weer naar de 2,0 terug ga
groeten Sander
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
heb je nu ook last van meer lawaai binnen? ikke nu wel!viggen schreef:Heb het op mijn auto staan minder kantelen van de motor beter schakelen
van de versnelingen Het monteren is niet zo moelijk schroefdraad is voor
zien stuun een beetje aanpassen alleen een stuk maken op de auto
Auto met veel pk zeker een verbetering
-
viggen
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Ik gebruik een gebruikte standaard steun........toch nog lawaai. HEb zelf de indruk dat de steun een beetje onder spanning staat waardoor er resonanties doorkomen.viggen schreef:welk rubbers heb je gebruikt volle of de standaard rubbers , de volle maken wel lawaai binnen, ik gebruik een volle een standaard
-
clombart
- Geregistreerd lid