Eind demper vervangen ?
-
TonBruil
- Geregistreerd lid
Eind demper vervangen ?
Ik rijd nu 2 maanden dik tevreden rond met mijn 1.8T SS met Hirsch Tuning naar 205 pk, geweldig wat een fijne auto. Nu wil ik graag mijn eind demper vervangen voor een demper met een wat donkerder geluid, niet overdreven ( ben geen 18 meer haha ) maar iets wat past bij de klasse van deze auto, helaas kom ik niet verder dan de dealer met een pot van 400 euri.......enige suggesties waar elders te kijken ?
-
John.K
- Geregistreerd lid
Heb mijn rvs uitlaatsysteem van eps, bevalt heel goed.
Wordt op maat gemaakt, met keuze in geluid en materiaal.
www.uitlaten.com
succes
John
Wordt op maat gemaakt, met keuze in geluid en materiaal.
www.uitlaten.com
succes
John
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
TonBruil
- Geregistreerd lid
-
kussenmakerij
- Geregistreerd lid
Kijk is op www.speedparts.se saab janse in zwolle of apeldoorn levert en monteerd het ook.Ik heb zelf een 2,5 inch systeem onder mijn 9-5. ben erzeer tevreden over.
-
Dave
- Geregistreerd lid
Hey
Heeft Maptun niets voor jou? Ik heb de volledige RVS uitlaat met racekat van Maptun voor de 9-5 en deze bevalt uitstekend, bij stationair toerental een diepe brom en dan enkel bij het optrekken een diepe brom. Ik ervaar deze niet als storend binnen in de auto. Ook de prijs is héél redelijk.
Véél succes met je zoektocht en je SAAB!
Heeft Maptun niets voor jou? Ik heb de volledige RVS uitlaat met racekat van Maptun voor de 9-5 en deze bevalt uitstekend, bij stationair toerental een diepe brom en dan enkel bij het optrekken een diepe brom. Ik ervaar deze niet als storend binnen in de auto. Ook de prijs is héél redelijk.
Véél succes met je zoektocht en je SAAB!