Graag een antwoord op hetvolgende.
Een 1.8T kan men met chip omtoveren tot een lekkere 190 Pk volgens de garage maar als ie op gas ligt gaat dit niet.
Is dit waar ? Wat zijn de gevolgen wanneer dit in feite niet mag ?
Bedankt !
Turbo en LPI + chip
-
robertw
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
maar in een ander topic werd mij verteld dat als wij een andere trionic in onze saab doen (9-5 2.0t uit sept 2000, op gas) dat de lpi-installatie de trionic wel zou moeten volgen....
is zo'n trionic (die het vermogen van 150 naar 185pk zou laten stijgen) dan weer iets anders dan dat chiptunen in bovenstaand voorbeeld?
davidjoost
is zo'n trionic (die het vermogen van 150 naar 185pk zou laten stijgen) dan weer iets anders dan dat chiptunen in bovenstaand voorbeeld?
davidjoost
-
MXL
- Geregistreerd lid
9-5 is trionic 7, de 9-3SS of SH is trionic 8. De 9-5 heeft een motor en motormanagement van Saab, de 9-3SS van opel, al zeggen ze wel dat het motormanagement is aangepast door saab.davidjoost schreef:maar in een ander topic werd mij verteld dat als wij een andere trionic in onze saab doen (9-5 2.0t uit sept 2000, op gas) dat de lpi-installatie de trionic wel zou moeten volgen....
davidjoost
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Trionic is toch echt van Saab hoor....ook de 8 serie. GM maakt er gebruik van door dit "ding" ook bij Opel te gebruiken. Dat is de info die ik heb gekregen.MXL schreef: 9-5 is trionic 7, de 9-3SS of SH is trionic 8. De 9-5 heeft een motor en motormanagement van Saab, de 9-3SS van opel, al zeggen ze wel dat het motormanagement is aangepast door saab.