Iemand nog een idee?
Geen Druk met de T16
-
bassie8
- Donateur (3x)

Geen Druk met de T16
De druk van mn turbo komt niet eens in het geel, nu heb ik de vacuumslangen vervangen maar geen effect.
Iemand nog een idee?
Iemand nog een idee?
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
John.K
- Geregistreerd lid
Re: Geen Druk met de T16
Klopsensor losgetrokken tijdens het klussen?bassie8 schreef:De druk van mn turbo komt niet eens in het geel, nu heb ik de vacuumslangen vervangen maar geen effect.
Iemand nog een idee?
Lek in de vacuumvervroeger?
Heb je zeker weten geen lek in de leidingen.
Ook achter dashboard en "reservoir" rechts, intercooler niet lek of slang aan buizen poreus/gescheurd?
Succes
John
Ps ik neem aan dat de turbo normaal klinkt en het apc circuit normaal werkt.
-
bassie8
- Donateur (3x)

-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

APC gaat niet zo snel kapot hoor... net als de driewegklep.Red Arrow schreef:APC kapot!!bassie8 schreef:RoccoH schreef:blijft je driewegklep klikken?
![]()
JA die blijft klikken bij stationair
* Contacten al met schuurpapier roest-/aanslagvrij gemaakt?
* Zijn de bougiekabels nog goed en van bougicord? (als deze slechte isolatie hebben kunnen ze storen)
* Aardpunt bij je radiator nagekeken? (zoals John.K al zei)
* Klopsensor getest?
-
M a r c
- Geregistreerd lid
Hoeft niet, het lagerwerk in de 'core' van de turbo kan zwaar lopen, dan maakt ie nog wel druk maar hij bereikt nooit meer de hoger toerentallen die nodig zijn voor hogere drukken.Red Arrow schreef:Zou kunnen maar dan heb je geen druk.M a r c schreef:..of de turbo is kapot
En half op de schaal is altijd nog zo'n 0,5 bar.
-
John.K
- Geregistreerd lid
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
bennie
- Geregistreerd lid
\John.K schreef:Zit er geen zekering voor de APC in de zekering kast en wat gebeurt er als die stuk is?
Was net een inval![]()
Misschien iets om naar te kijken.
John
Zo en nu weer gaan slapen jongen.
Ja de 16 kleppers hebben een APC zekering! (de zekering dient voor twee dingen welke die ander ook alweer is ben ik even kwijt)
8 kleppers volgenmij ook want heb er al twee kabels uit gehaald en allebij met zekering. (in de meterkast)
als deze stuk gaat dan is het hele systeem dood
Gr, Bennie