Maptun: zijn er ook bedrijven in de noordelijke helft van NL

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
WimZ
Geregistreerd lid

Maptun: zijn er ook bedrijven in de noordelijke helft van NL

Bericht door WimZ » ma 14 nov, 2005 21:30

Ik heb interesse in een stage 1 van Maptun voor mijn 2,3t met nu 170 pk. Geeft een waanzinnig resultaat zie ik op hun site. Er is geen motor met een groter stage 1 effect geloof ik.

Nou begrijp ik dat je voor Maptun naar Bergen op Zoom moet. Is er niet een alternatief dichter bij (mijn) huis?

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » ma 14 nov, 2005 23:39

Volgens mij doen de gebroeders van den Bosch uit Vinkeveen naast hun Abbott dealerschap ook in Maptun.

Is Hirsch geen optie?

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » di 15 nov, 2005 0:28

Geloof me het ritje Bergen op zoom is het echt waard! Prettige mensen en in een paar uur en na de proefrit sta je weer buiten!
Zeer professioneel en kundig. En ach terug kun je weer lekker blazen (eerst even 10 km rustig en dan mag je de teugels laten vieren van je maptun!) Succes

Spec.4
Geregistreerd lid

Bericht door Spec.4 » wo 16 nov, 2005 20:50

Je kunt bij Tholen bv ook op afspraak zaterdag s,morgens de tuning uit laten voeren.
Veel rijplezier met je Map-tun stage 1.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » do 17 nov, 2005 21:46

Eeuhm, Maptune Zweden ligt vrij noordelijk :wink:

Sorry about that, kon het niet laten :oops:

Vinkeveen? shit, ik ben er wel eens geweest maar wist niet dat zij het deden, ligt hier om de hoek.

Ben zelf helemaal naar België gereden..

Spec.4
Geregistreerd lid

Bericht door Spec.4 » vr 18 nov, 2005 20:21

Zover ik weet is vd Bosch in Vinkeveen geen dealer van Map-tun maar haald zijn Map-tun spullen gewoon bij Tholen in Bergen op Zoom.
Ze rijden zelf auto,s die zijn op gebouwd met hardware van Map-tun en Abbotte maar de software van Map-tun.

Plaats reactie