Pagina 1 van 1

extra stabiliteit 9000

Geplaatst: ma 21 nov, 2005 23:31
door Matthias
Hey,

ik heb zelf een 9000 2.0 ecopower voorzien van volgend leuk speelgoed:

* TD04
* JT
* maptun stage 3+

als ophanging is die volledig Billstein met eibach veren.

Nu zou ik graag nog iets meer stabiliteit hebben, vooral voor het snelere bochtenwerk.
Omdat deze nu achteraan een beetje durft schuiven (soms).

Ik had volgende dingen gezien, heeft er iemand ervaring of tips van 1 van volgende zaken?

1) een upgrade stabilisatie stang, wordt bij de orginele bevestigd.

Afbeelding


Afbeelding

2) versteviging tussen de achterste veerpoten

Afbeelding

3) de versteveging tussen de voorste veerpoten, maakt dit ook veel uit qua baanligging of is dat meer als optische tuning?

Heeft er anders nog iemand ervaring met het plaatsen van groene injectoren of een 3 bar MAP sensor?

graag reactie met pro en contra's

Re: extra stabiliteit 9000

Geplaatst: ma 21 nov, 2005 23:35
door SpeekTuning
Zowel bij het gebruik van groene injectoren, die met name bij dat andere Zweedse merk worden gebruikt, als ook de 3 bar MAP sensor brengen niet direct vermogenswinst teweeg. Hiervoor zal je software gewijzigd moeten worden. Wat wel zeker is, is dat je met de groene injectoren meer potentie in huis hebt OM naar nog hogere vermogens te gaan. Die 3-bar MAP sensor is eigenlijk hetzelfde verhaal. Bij turbodrukken boven de 1,5 bar is dit eigenlijk een vereiste...

Sander