hirsch sportchassis

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
aero2006
Geregistreerd lid

hirsch sportchassis

Bericht door aero2006 » di 29 nov, 2005 21:48

heeft er iemand ervaring met het hirsch sportchassis ten opzichte van het standaard chassis van bijvoorbeeld een saab 95 vector en/of van een saab 95 aero

Rooie Cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Rooie Cabrio » di 29 nov, 2005 22:19

Ik had dit chassis onder mijn 95 vector (estate) zitten, tja dat reed fantastisch.

Ik heb alleen geen ervaring met het standaard chassis. Ik hoefde niet eens een proefrit te maken om tot de keuze van deze auto te komen :lol:

robbie
Geregistreerd lid

Bericht door robbie » do 01 dec, 2005 14:24

Ik heb een compleet Hirsch sportchassis onder mijn 9.3 HPT. Dat is voor mij in alle opzichten veel beter dan origineel. Het is wat stugger dan origineel, zeker met 17 inch wielen, maar stuurt veel strakker en geeft een veel betere balans in de auto!
Omdat ik het originele chassis veel te soft/slap vond heb ik het sportchassis meteen bij aflevering onder de nieuwe auto laten zetten.
Dit sportchassis is m.i. overigens ook beduidend beter dan het originele Saab sportchassis dat onder de aero zit.
Gelet op de karakteristieken van een standaard 9.5 lijkt het me voor deze auto ook een absolute aanrader! :wink:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 01 dec, 2005 19:05

Ik rij zelf nu 2 weken met het Pro-System van Eibach. Stuurt snaarstrak! Kwa comfort moet je iets inleveren maar je krijgt er veeel meer rijplezier voor terug. Snap niet dat ze dit niet standaard monteren onder de Aero.

Gr,
Peter

Plaats reactie