hirsch sportchassis
-
aero2006
- Geregistreerd lid
hirsch sportchassis
heeft er iemand ervaring met het hirsch sportchassis ten opzichte van het standaard chassis van bijvoorbeeld een saab 95 vector en/of van een saab 95 aero
-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
-
robbie
- Geregistreerd lid
Ik heb een compleet Hirsch sportchassis onder mijn 9.3 HPT. Dat is voor mij in alle opzichten veel beter dan origineel. Het is wat stugger dan origineel, zeker met 17 inch wielen, maar stuurt veel strakker en geeft een veel betere balans in de auto!
Omdat ik het originele chassis veel te soft/slap vond heb ik het sportchassis meteen bij aflevering onder de nieuwe auto laten zetten.
Dit sportchassis is m.i. overigens ook beduidend beter dan het originele Saab sportchassis dat onder de aero zit.
Gelet op de karakteristieken van een standaard 9.5 lijkt het me voor deze auto ook een absolute aanrader!
Omdat ik het originele chassis veel te soft/slap vond heb ik het sportchassis meteen bij aflevering onder de nieuwe auto laten zetten.
Dit sportchassis is m.i. overigens ook beduidend beter dan het originele Saab sportchassis dat onder de aero zit.
Gelet op de karakteristieken van een standaard 9.5 lijkt het me voor deze auto ook een absolute aanrader!
-
easy
- Geregistreerd lid