Pakkingen 900S LPT

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
DDJ
Geregistreerd lid

Pakkingen 900S LPT

Bericht door DDJ » do 29 dec, 2005 18:13

Zijn er complete pakketjes turbopakkingen te koop voor een 900S 16v LPT? Zo ja, waar en hoeveel kost dat? Even afgezien van de dealer?

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 29 dec, 2005 22:37

Zou toch geen probleem mogen zijn in een autoshop? Wel kan het zijn dat je het als volledige kit (incl. inlaat- en uitlaat afdichtingen ed) moet kopen; en de koppakking dus niet apart kan kopen. Prijs zou toch onder de 150eur moeten kunnen blijven.

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 02 jan, 2006 11:34

Ik ga vandaag bij Van Leenen langs, heb auto van papa :P en die is tijdje weg. Hopen dat Van Leenen tijd heeft... ik heb nu geld :roll:

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 02 jan, 2006 12:07

DDJ schreef:Ik ga vandaag bij Van Leenen langs, heb auto van papa :P en die is tijdje weg. Hopen dat Van Leenen tijd heeft... ik heb nu geld :roll:
elferink al geprobeerd?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 02 jan, 2006 12:11

Omdat we toch bijna dezelfde auto hebben, hou me ff op de hoogte voor zo'n pakkingsetje.
Kan nooit kwaad om het een en ander eens te vernieuwen.

Groet,

Eelco

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 02 jan, 2006 12:56

turboflix schreef:
DDJ schreef:Ik ga vandaag bij Van Leenen langs, heb auto van papa :P en die is tijdje weg. Hopen dat Van Leenen tijd heeft... ik heb nu geld :roll:
elferink al geprobeerd?
Elferink, is dat niet een heel eind weg? Ik werk in Veurbeurg dus Delft is makkelijk te doen tijdens werk...

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 02 jan, 2006 16:19

taaffert schreef:Omdat we toch bijna dezelfde auto hebben, hou me ff op de hoogte voor zo'n pakkingsetje.
Kan nooit kwaad om het een en ander eens te vernieuwen.

Groet,

Eelco
Volgens van Leenen zit dat turbospul koud op elkaar, zonder pakkingen... Ik begrijp er geen snars meer van. :?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 02 jan, 2006 16:29

Dat zou je toch niet verwachten.
Maar zijn er geen pakkingen voor dan. Bij tweetaktjes zit veel af fabriek ook gemonteerd zonder pakkingen maar bij vervangen moeten er wel pakkingen tussen, vreemd...

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 02 jan, 2006 18:09

DDJ schreef:
turboflix schreef:
elferink al geprobeerd?
Elferink, is dat niet een heel eind weg? Ik werk in Veurbeurg dus Delft is makkelijk te doen tijdens werk...
www.elferink.nl
tel: (+31) 0547 - 381539
info@elferink.nl

gewoon bellen, eventueel bestellen, op laten sturen en klaar..

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 02 jan, 2006 18:34

turboflix schreef:
DDJ schreef:
turboflix schreef: elferink al geprobeerd?
www.elferink.nl
tel: (+31) 0547 - 381539
info@elferink.nl

gewoon bellen, eventueel bestellen, op laten sturen en klaar..
Sturen ze een grote beurt op tegenwoordig.... :lol: 17 Januari kan ik bij Van Leenen terecht, laat het lekker doen anders komt het er nooit van. Heb namelijk ook nog projectje Eigen Huis staan wat af moet.

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 02 jan, 2006 20:07

ow..dacht dat je alleen die pakkinkjes nodig had..

grtz,

f

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 02 jan, 2006 20:09

turboflix schreef:ow..dacht dat je alleen die pakkinkjes nodig had..

grtz,

f
In 1e instantie was dat idd ook de bedoeling maar laat hem maar meteen lekker onder handen nemen door GJ. Geeft mij een beter gevoel... en mijn bolidel ook hoop ik :-)

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » ma 02 jan, 2006 23:32

www.elferink.nl schreef: Artikelnr Omschrijving Onderscheid Prijs excl. BTW
12339 Pakkingset Turbo -94 13,50

Plaats reactie