gordels 99

1967-1984
Plaats reactie
joenes
Geregistreerd lid

gordels 99

Bericht door joenes » do 30 mar, 2006 11:10

hallo daar ben op zoek naar 2x gordel bevestiging naast stoel die met
het hefboompje die je dicht klikt.heeft nog iemand die in zijn bezit ik zit er verlegen om anders geen apk...
geweldig allemaal ben weer geholpen bedankt voor de reacties!!

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 30 mar, 2006 15:59

Heb ik voor je :D PB!

edit: Oh wacht even, ik was te snel. Je bedoeld dit type:

Afbeelding

Die heb ik niet. Ik heb het nieuwere model.

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » vr 31 mar, 2006 8:07

Bel van der Laan even, gordels zal wel een issue gaan worden de komende tijd. Mijn bolide is ook al een keer afgekeurd op de gordel. Viel niet mee om een vervangend exemplaar te bemachtigen (zelfs niet bij van der Laan) Heel veel succes in ieder geval!

Bart M
Geregistreerd lid

Bericht door Bart M » vr 31 mar, 2006 12:42

Het verbaast mij dat ze kapot zijn. Meestal verslijten de gordels (rafelen aan de zijkant), de clips gaan zelden kapot.

Op de onderdelenmarkt (over 2 weken) liggen ze vaak wel. Anders moet je even Richard van Uden (Rikardssaabdelar) in Zweden mailen. Even Googelen en je vindt het correcte mailadres. Die heeft ze vast nog wel en kan ze dan meenemen.

Anders heeft van Leenen in Delft ze misschien ook nog wel, is alleen wat duurder.

joenes
Geregistreerd lid

Bericht door joenes » vr 31 mar, 2006 14:00

nee ze zijn niet kapot maar ik heb een nieuw intereur gekocht met gordels aan de stoel.
geen van allen bij behorende inklikkers helaas bergen met gordel shit maar niks wat past en die oude dacht ik niet meer nodig te hebben en dus weggegooit.
helaas nu moet ik er weer duur aan komen

Stijn
Geregistreerd lid

Bericht door Stijn » vr 31 mar, 2006 21:23

Ik heb ooit een keer gordels van een sloop-Renault 5 ( :oops: ) in een 99 van '73 ingebouwd en het paste allemaal. Niet origineel, maar wel goedkoop en goedgekeurd. :twisted:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » za 01 apr, 2006 0:00

paul99gl83 schreef: Je bedoeld dit type:
Dat lijkt hetzelfde als in een 95/96.

Plaats reactie