Waar blijft de koelvloeistof ???
-
Jos99L
- Geregistreerd lid
Waar blijft de koelvloeistof ???
Hallo allemaal,
Sinds enige tijd verdwijnt de koelvloeistof uit het systeem van onze 99. Het lekt nergens. Tis gewoon opeens foetsie.
Radiator verstopt ? Er zit een splinternieuwe in. Ik heb zelf geen idee. Wie wel ? Het koelwater is wel goed vies. Beetje bruin-groen...
Groet,
Jos.
Sinds enige tijd verdwijnt de koelvloeistof uit het systeem van onze 99. Het lekt nergens. Tis gewoon opeens foetsie.
Radiator verstopt ? Er zit een splinternieuwe in. Ik heb zelf geen idee. Wie wel ? Het koelwater is wel goed vies. Beetje bruin-groen...
Groet,
Jos.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Je hoeft niet per se mayonaise aan te treffen in je olie, dat is enkel als de koelwater daar direkt naar toe lekt.jelger schreef:als de koppakking lek is, dan zou je ofwel mayonaise achtige olie moeten hebben, ofwel een hoop waterdamp walmen uit je uitlaat.
Het kan zo zijn dat de koelwater enkel en alleen in de cilinders terecht komt en via de uitlaat verdwijnt.
Dat kan tijdens een rit langzaam beginnen en erger worden tijdens die rit.
De afgelopen weken is de temperatuur ook behoorlijk hoog geweest en dan heb je de kans dat je die witte stoomwolken minder snel ontdekt (in je spiegels).
De witte wolken vallen het meeste op vanaf een 10°C en lager.
-
Jos99L
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik zei dan ook ofwelDe900C-GAS schreef:Je hoeft niet per se mayonaise aan te treffen in je olie, dat is enkel als de koelwater daar direkt naar toe lekt.jelger schreef:als de koppakking lek is, dan zou je ofwel mayonaise achtige olie moeten hebben, ofwel een hoop waterdamp walmen uit je uitlaat.
Het kan zo zijn dat de koelwater enkel en alleen in de cilinders terecht komt en via de uitlaat verdwijnt.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Volgens mij begin ik een beetje veel over dingen heen te lezen, maar jelger, je hebt gelijk.jelger schreef:ik zei dan ook ofwelDe900C-GAS schreef:Je hoeft niet per se mayonaise aan te treffen in je olie, dat is enkel als de koelwater daar direkt naar toe lekt.jelger schreef:als de koppakking lek is, dan zou je ofwel mayonaise achtige olie moeten hebben, ofwel een hoop waterdamp walmen uit je uitlaat.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid