aankoopadvies saab 99 1983
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: aankoopadvies saab 99 1983
Er staat nu 1 voor 3300
euro op marktplaats
-
arnoud
- Geregistreerd lid
hey marc, dan zal ik je tegemoet komen, dan mag je die van mij kopen voor 3200,- (incl. pekel)
-
ss50marc
- Donateur

hallo allemaal,
na bij in totaal 7 saabs te hebben gekeken is het uiteindelijk toch een 900 geworden...voor degenen die naast 99´s ook van 900 houden
:
bouwjaar 1993, wit, lpg.
redelijk goed uitgerust met o.a. ABS, Airbag, schuifdak, elec. verstelbare spiegels...
zal binnenkort eens wat foto´s plaatsen
toch bedankt voor alle adviesen m.b.t. de 99
na bij in totaal 7 saabs te hebben gekeken is het uiteindelijk toch een 900 geworden...voor degenen die naast 99´s ook van 900 houden
bouwjaar 1993, wit, lpg.
redelijk goed uitgerust met o.a. ABS, Airbag, schuifdak, elec. verstelbare spiegels...
zal binnenkort eens wat foto´s plaatsen
toch bedankt voor alle adviesen m.b.t. de 99
-
verde900
- Donateur

Gefeliciteerd!
Je hebt een goeie keus gemaakt met zo´n uitloopmodel, nog net voorzien van alle moderne gemakken.
Je hebt een goeie keus gemaakt met zo´n uitloopmodel, nog net voorzien van alle moderne gemakken.
-
ss50marc
- Donateur

....eindelijk wat fotootjes geplaatst in de galerij. Kwaliteit is niet bijzonder goed: analoge foto´s ingescand...maargoed geeft een beetje een idee
-
jelger
- Geregistreerd lid
had de afloop wat gemist geloof ik. gefeliciteerd ! maar wel een zwenking ineens, ondanks de evolutie is een '93 900 wel heel wat anders dan een '83 99... veel plezier er mee.
leuke foto's
leuke foto's