Donkergroene 99 AH-74-** in Groningen gesignaleerd
-
Gast
Re: Donkergroene 99 AH-74-** in Groningen gesignaleerd
kloten ..in de drukte heb je dat soms het is chroom ,,
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en wat is de vraag dan? Uw verhaal is op z'n zachtst gezegd niet erg duidelijk en goed geformuleerd.
-
dlohuis
- Geregistreerd lid
Dag Hilko,hdwolf schreef:Ahaaaa, die ken ik, dat is mijn Saab.
't Is er een met een 1854cc (Triumph) motor uit 1972 in nette en grotendeels (op Minilite velgen na) originele staat. De auto is 's weekends (vooral met mooi weer) te spotten in Haren e.o. en staat de overige tijd gestald in mijn garage.
Bedankt voor jullie leuke reacties!!
Groeten van Hilko :lol: [/img]
ik rij zelf ook rond in een originele groene 99 uit '71, eveneens met Triumphmotor en op soccervelgen (ik denk er nog over deze te vervangen door de originele 'saaie' velgen). Misschien moeten we een eigen subclub oprichten voor oude groene 99's.
Groeten,
Dennis
-
hdwolf
- Geregistreerd lid
Het is inderdaad wel leuk om contact te leggen met meerdere Saab 99(1700-1850cc) eigenaren voor het uitwisselen van ervaringen, oplossingen en het elkaar helpen aan onderdelen voor de Engelse motoren want uit ervaring weet ik dat dat erg lastig kan zijn.
Afgelopen zomer is bij mijn Saab de koppakking vervangen en dan kom je er achter dat het vinden van de juiste pakkingen en bouten/kopgeleide draadeinden(engelse draad) soms al een klus opzich is.
Uiteindelijk heb ik vele onderdelen nog via een Triumph-clublid weten te bemachtigen.
Groeten van Hilko
Afgelopen zomer is bij mijn Saab de koppakking vervangen en dan kom je er achter dat het vinden van de juiste pakkingen en bouten/kopgeleide draadeinden(engelse draad) soms al een klus opzich is.
Uiteindelijk heb ik vele onderdelen nog via een Triumph-clublid weten te bemachtigen.
Groeten van Hilko
-
dlohuis
- Geregistreerd lid
Dag Hilko,
Ik heb wat dat beteft hier in Rotterdam een Triumph/MG-garage gevonden die het blok door en door kent als het mij te ingewikkeld wordt. Daarnaast was afgelopen weekend m'n V-snaar geknapt, wat kwam omdat een van de bevestigingsbouten van de dynamo losgetrild en vervolgens verdwenen was. Dan kom je er inderdaad weer eens achter dat Engelse bouten anders zijn.
Verder heb ik een hele praktische vraag die ik eigenlijk niet hier zou moeten stellen, maar ik heb rondgekeken en kon het antwoord nergens vinden: hoe maak je een fotoalbum aan op dit forum? Het lijkt me wel aardig ook eens wat foto's van mijn wagen te plaatsen. Ik herken een hoop aan jouw foto's, heb alleen geen middenconsole, m'n vloermatten zijn minder rood en ik moet eens gaan poetsen onder de motorkap om het er zo netjes uit te laten zien (maar dat komt er steeds maar niet van, rijden is leuker).
Gr Dennis
Ik heb wat dat beteft hier in Rotterdam een Triumph/MG-garage gevonden die het blok door en door kent als het mij te ingewikkeld wordt. Daarnaast was afgelopen weekend m'n V-snaar geknapt, wat kwam omdat een van de bevestigingsbouten van de dynamo losgetrild en vervolgens verdwenen was. Dan kom je er inderdaad weer eens achter dat Engelse bouten anders zijn.
Verder heb ik een hele praktische vraag die ik eigenlijk niet hier zou moeten stellen, maar ik heb rondgekeken en kon het antwoord nergens vinden: hoe maak je een fotoalbum aan op dit forum? Het lijkt me wel aardig ook eens wat foto's van mijn wagen te plaatsen. Ik herken een hoop aan jouw foto's, heb alleen geen middenconsole, m'n vloermatten zijn minder rood en ik moet eens gaan poetsen onder de motorkap om het er zo netjes uit te laten zien (maar dat komt er steeds maar niet van, rijden is leuker).
Gr Dennis
-
hdwolf
- Geregistreerd lid
Hallo Dennis,
Hier, viewtopic.php?t=2132, kun je Sander een pb sturen die dan vervolgens een album aan kan maken.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Groeten,
Hilko
Hier, viewtopic.php?t=2132, kun je Sander een pb sturen die dan vervolgens een album aan kan maken.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Groeten,
Hilko
-
dlohuis
- Geregistreerd lid
Hilko bedankt voor de link, m'n saab is inmiddels in de fotogalerij te bekijken.
Groeten,
Dennis
Groeten,
Dennis