Lekkage achterbak, versleten carburateur en de ventilator

1967-1984
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Lekkage achterbak, versleten carburateur en de ventilato

Bericht door Steve-O » do 03 feb, 2005 2:17

panhead schreef:Dat off-topic valt wel mee vind ik, een hoop tips om naar te kijken.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben geloof ik zelf wat in de war en off topic. :) De lekkage in het begin van de titel was bij mij blijven hangen omdat ik zelf sinds een stadsbus mij vanachter laten we zeggen "genaaid" heeft, mijn lekkageprobleem aan die zijde maar niet kwijtraak.

Het probleem is inmiddels meermaals geanalyseerd en alleen het rubber sluitprofiel is na eliminatie overgebleven.

adresje
:?:

panhead
Geregistreerd lid

Bericht door panhead » do 03 feb, 2005 9:02

Heb je al een op een sloperij gekeken? Vaak hebben ze daar we passend rubber.

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 08 feb, 2005 13:32

Bij een 99 die ik ooit had stond na een hoosbui de hele kofferbak blank; bleek te worden veroorzaakt doordat het raamrubber van de achterruit uitgedroogd was en dus hard was geworden en niet meer goed afsloot; nieuw rubber (als de achterruit er uit is, is dat ook een goede mogelijkheid om een "hangend hemeltje" te demonteren!) erin en probleem was weg!. Ook mijn ervaring is dat ventilatiebakken en rubber rond de achterlichten potentiele veroorzakers van lekkages zijn. Gewoon kijken waar het 't eerst nat, c.q. het natst wordt.

Groet

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 07 jul, 2005 16:19

erik schreef:Bij de 99 die ik ooit had kwam water naar binnen omdat een van de bakjes die achter de roosters zitten half los zat. Daardoor regende het naar binnen.

Daar heb ik ook last van,ze zijn gekit maar met zachte kit ,dus alles zakt naar beneden waardoor er water in kan
Wie weet welke kit het beste is

Plaats reactie