nieuwe aanwinst
-
Foll
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe aanwinst
Erg gaaf ding zo!
Grappig dat er op de vorige pagina mensen beweren dat het allemaal niet past terwijl er nu een werkend voorbeeld staat die dat even ontkracht
.
Hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan met die assen, assen en draagarmen van een nieuwer model?
Heb je volgens mij vorig jaar een keertje zien rijden hier in de buurt. Zoveel oranje 99’s zijn er niet meer, kan vast niet missen!
Grappig dat er op de vorige pagina mensen beweren dat het allemaal niet past terwijl er nu een werkend voorbeeld staat die dat even ontkracht
Hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan met die assen, assen en draagarmen van een nieuwer model?
Heb je volgens mij vorig jaar een keertje zien rijden hier in de buurt. Zoveel oranje 99’s zijn er niet meer, kan vast niet missen!
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Het zou goed kunnen dat je me hebt zien rijden, ik vermoed dat ik de enige 99 in die kleur sedan heb in nl.Foll schreef: ↑vr 15 mar, 2019 20:01Erg gaaf ding zo!
Grappig dat er op de vorige pagina mensen beweren dat het allemaal niet past terwijl er nu een werkend voorbeeld staat die dat even ontkracht.
De draagarmen zijn origineel, de aandrijfassen zijn van een 900 uit '84 (de bakklossen van (veel) jongere types zijn anders) de lagerhuizen + remmerij is van een 900 uit +/- '93
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Die remmen van een 9-3: was dat plug&play of veel werk?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

900 uit '93 staat er, dat is dus nieuwe steek 900 materiaal. Fuseehuizen, achteras, handremhendel (laswerk) en kabels (gat boren).
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Remmen komen uit een 900 dus inderdaad wat Reiernumans schrijft, de lagerhuizen moeten wel van de aandrijfassen af zodat de oude aandrijfassen gebruikt worden, de nieuwe pasten bij mij iig niet niet in de bakklossen.Paul99 schreef: ↑ma 08 apr, 2019 22:48Die remmen van een 9-3: was dat plug&play of veel werk?
-
Foll
- Geregistreerd lid
Volgens mij deze 99 gespot vanmiddag bij Glimmen? Kan haast niet missen.. Wij reden in de blauwe 99 met witte velgen. Mooi gezicht zo met 2 99’s achter elkaar aan 
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Dat zou zomaar kunnenFoll schreef: ↑ma 28 dec, 2020 1:10Volgens mij deze 99 gespot vanmiddag bij Glimmen? Kan haast niet missen.. Wij reden in de blauwe 99 met witte velgen. Mooi gezicht zo met 2 99’s achter elkaar aan![]()