99 verkort... :-(
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Autch
dat ziet er vervelend uit...... Succes met de reparatie.
). Misschien kunnen zij je verder helpen.
Hier in het hoge noorden zijn forummers Steve-O en frans bouwer resp. een 90 en een 99 aan het "ontmantelen" (jelger schreef:ik heb nog hoop. zit alleen nog met het midden gedeelte tussen de schermen, dat zal ook vervangen moeten worden, en daar hab ik op de oude 90 geen net stuk van. dus dat zal nog gevonden moeten worden ergens.
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Meer
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Nou, de schadehersteller had niet eens een super grondige blik nodig om te stellen dat het frame niet beschadigd is.
maw er wordt nu een offerte gemaakt gebasserd op herstel van oa bumpersteun, inlassen benodigde plaatwerk [leveren we zelf aan] en het spuiten daarvan. afbouw weer zelf doen.
ben benieuwd.
maw er wordt nu een offerte gemaakt gebasserd op herstel van oa bumpersteun, inlassen benodigde plaatwerk [leveren we zelf aan] en het spuiten daarvan. afbouw weer zelf doen.
ben benieuwd.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Gompelemikkie Jelg, ik heb nu pas je foto's bekeken van je crash..... Ik zag dat je bezig was om niet minder dan The Perfect Saab te creeren.... Een 'silver ghost' 99 met witte blinkers en met matching velours stoelen van een luxe uitvoering 900. Ook gemerkt dat dit de pefecte stoelen zijn?.... Die van de standaard 99 en 90 is gewoon rotzooi hierbij vergeleken... Bijna... No serious. Om het geheel af te toppen Inca's..... En dan nu de crash. Wreed is het lot. Sterkte. Ik sta op het punt mijn 90 van de hand te doen. Cross my fingers. Gaat elk geval dan naar een liefhebber die wat handiger is dan ik.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Fijn om te horen dat het frame o.k. is.
Komt wel goed verder.
Ik heb ooit mijn Suzuki Alto (!!!) gekroepoekt frontaal tegen een Golf GTI in zo'n klotesluisje midden op de weg zonder voorrangsregeling. Zag er niet meer uit, maar binnenschermen en frame waren nog prima recht. Nieuwe radiator, motorkap, grille, spatbordje en wat los werk, en weer helemaal o.k. Niks aan te merken qua rijgedrag.
Kortom: keep up the good work!
Komt wel goed verder.
Ik heb ooit mijn Suzuki Alto (!!!) gekroepoekt frontaal tegen een Golf GTI in zo'n klotesluisje midden op de weg zonder voorrangsregeling. Zag er niet meer uit, maar binnenschermen en frame waren nog prima recht. Nieuwe radiator, motorkap, grille, spatbordje en wat los werk, en weer helemaal o.k. Niks aan te merken qua rijgedrag.
Kortom: keep up the good work!
-
gj900
- Donateur (9x)

Jelger, mocht je toch een vervanger zoeken dan is dit misschien iets :
http://www.blocket.se/vi/9876327.htm?ca=11_s

Pris: 9 500:- (ca. 1000 euro)
Årsmodell: 1982
Miltal: 9 500 - 9 999 (ca. 100.000 km.)
Växellåda: Manuell
SAAB 99-82, blåmetallic, 5vxl, 2d, aluminiumfälgar med fina däck, besiktigad i augusti UA, skattad,
SAAB SPORT&RALLY läderratt, en ägare före mig.
Aldrig vinterkörd. Klarlacken på taket har flagnat.
"Saab 99 uit 1982, blauw metallic, 5-versn., alu velgen met goede banden, APK in Augustus zonder opmerkingen, belasting betaald, Saab sport&rally lederen stuurwiel, 1 eigenaar voor mij. Nooit in de winter gereden. Blanke lak op het dak is geschilferd.
http://www.blocket.se/vi/9876327.htm?ca=11_s

Pris: 9 500:- (ca. 1000 euro)
Årsmodell: 1982
Miltal: 9 500 - 9 999 (ca. 100.000 km.)
Växellåda: Manuell
SAAB 99-82, blåmetallic, 5vxl, 2d, aluminiumfälgar med fina däck, besiktigad i augusti UA, skattad,
SAAB SPORT&RALLY läderratt, en ägare före mig.
Aldrig vinterkörd. Klarlacken på taket har flagnat.
"Saab 99 uit 1982, blauw metallic, 5-versn., alu velgen met goede banden, APK in Augustus zonder opmerkingen, belasting betaald, Saab sport&rally lederen stuurwiel, 1 eigenaar voor mij. Nooit in de winter gereden. Blanke lak op het dak is geschilferd.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)