Eindelijk mn eigen Saab..
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Waarom niet? Bij mij en bij Dasdaas is het wel gelukt. Je moet het beugeltje op het tussenschotje zetten zodat de motor boven het tussenschotje zweeft.Tool schreef:Thnx..!! Ik heb trouwens ook nog geprobeerd om een electrische antenne van een 900 in te bouwen.. Maar deze past helaas niet tussen het gat en de wielkast
PS. zinkspray op roest spuiten heeft geen zin. Het materiaal moet helemaal schoon/blank zijn voor zinkspray. Je had er beter lijnolie, fertan, owatrol, iod op kunnen smeren. Dan wordt de roest gestabiliseerd, dus roest het niet verder. Dat doet het met zinkspray wel.
PS2. de foto komt later, ga nu eerst een weekje skien
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ik denk dat je vader liegtTool schreef:Heb je (of dasdaas) misschien een foto hiervan?? Want ik zie niet in hoe dit moet gaan passen..
Maar dat roestverhaal heeft ons pap grotendeels gedaan en hij zei wel dat hij t eerst kaal had gemaakt (ookal moet ik toegeven dat het op de foto dr zo niet naar uitziet)
En veel plezier met skiën
Zo'n gat zou ik op den duur wel (laten) lassen.
Ik heb de indruk dat het met de auto wel helemaal goed komt
Met welke verf heb je de velgen gespoten?
Zit er ook vernis op?
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
probeer de antenne es zonder het afstandsplaatje bij de dop te plaatsen. Kost misschien wat moeite om em achter de veer tussen de body en het binnenscherm te krijgen maar het past allemaal net! Heb verder zelf een nieuw afstandplaatje gemaakt van een stukje metaal met een gat erin en em daarmee vastgezet. Het zit nu zo goed klem, dat ik niet eens een zijkant beugel heb gebruikt.Tool schreef:Heb je (of dasdaas) misschien een foto hiervan?? Want ik zie niet in hoe dit moet gaan passen..
daan
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Jup! Volgens mij precies dezelfde. Misschien dat het bouwjaar ermee te maken heeft, want die van ons zijn allebei uit '84, paul's 99 van 1983. Ik weet, het is een heel gepiel om em erin te krijgen, maar als je mijn beschrijving goed volgt hoef je het maar 2 x te doenTool schreef:Maar ook op dezelfde plek?? Want bij paul zit ie veel verder naar beneden.dasdaas schreef:klopt, maar bij mij zit ie ook aan dezelfde kant als bij jou!
succes!