Hallo,
ik wil van mijn saab 99 gl uit '83 het hemeltje opnieuw laten bekleden. Weet iemand waar ik dit kan doen en wat het kost, ik wil het namelijk liever niet zelf doen. Alvast bedankt,
met vr gr Reindah
Hemeltje
-
janmar
- Geregistreerd lid
Re: Hemeltje
viewtopic.php?t=654&highlight=hemeltje
hier staat het topic bij de 900 en daar staat al vrij veel informatie in die wel eens van nut kan zijn.
hier staat het topic bij de 900 en daar staat al vrij veel informatie in die wel eens van nut kan zijn.
-
Reinder
- Geregistreerd lid
Re: Hemeltje
heb ik al gekeken. Maar ik zoek naar concrete prijsopgaven, namen, winkels whatever. Toch bedankt.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Re: Hemeltje
Reindah schreef:heb ik al gekeken. Maar ik zoek naar concrete prijsopgaven, namen, winkels whatever. Toch bedankt.
Er zijn twee knapen die in Saab onderdelen en herstel doen. Die zitten in Wijk bij Duurstede. Ze vragen 300 euro voor demonteren ouwe hemel en monteren van een pico bello nieuwe hemel. Lijkt mij erg duur. 1 van die knapen zei dat die zijn hemel heeft vastgezet met spelden. Maar dan moet je hemel er waarschijnlijk niet utzien als een hangmat waar King Kong in heeft plaatsgenomen.
-
verde900
- Donateur

Re: Hemeltje
kijk eens bij Snel bekleders in Amsterdam zuid-oost
€ 300,-- is natuurlijk best geld, maar.... je bent er vaak niet alleen met bekleden, je moet ook de ondergrond soms van nieuw "schuim" voorzien.
€ 300,-- is natuurlijk best geld, maar.... je bent er vaak niet alleen met bekleden, je moet ook de ondergrond soms van nieuw "schuim" voorzien.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Re: Hemeltje
euh... snel bekleders?... Dan rept google over staatshoofden e.d.verde900 schreef:kijk eens bij Snel bekleders in Amsterdam zuid-oost
€ 300,-- is natuurlijk best geld, maar.... je bent er vaak niet alleen met bekleden, je moet ook de ondergrond soms van nieuw "schuim" voorzien.
-
verde900
- Donateur

Re: Hemeltje
soms is het telefoonboek makkelijker
Snel Bekleding BV
Kuiperbergweg 6 1101AG Amsterdam Zuidoost
020-6911981
www.snel.com
Snel Bekleding BV
Kuiperbergweg 6 1101AG Amsterdam Zuidoost
020-6911981
www.snel.com
-
Reinder
- Geregistreerd lid
Re: Hemeltje
OK bedankt! dit is inderdaad meer naar wat ik zoek. Die 300 uiers zij idd wel veel, maar het is me wel wat waard als het er weer zoals nieuw uitziet. Bedank allemaal,
met vriendelijke groet Reindah
met vriendelijke groet Reindah