stuur
-
Reinder
- Geregistreerd lid
stuur
IK heb in mijn saab 99 '83 special edition een stuur zitten van een 99 turbo of EMS. Weet iemand of dit hoort (misschien vanwege de special) of is dit er door iemand ingezet die dit een mooier stuur vond. Als dat het geval is, wat hoort er dan voor stuur in te zitten?
Met vr gr Reindah
Met vr gr Reindah

