wat zit er achter
-
nacra 93
- Donateur

wat zit er achter
zit achter het zwarte kunstof tussen de achterlichten gewoon lak.
zal het mooi zijn om dit er af te halen of wordt het dan iel
zal het mooi zijn om dit er af te halen of wordt het dan iel
-
utan
- Geregistreerd lid
Hee
wat een goed plan! Ik vind die zwarte plaat ook niet je-dat.
Die onderste foto is dat een originele kleur vind em wel mooi eigenlijk! Moet wellicht mijn beige Saab nog eens over later spuiten, de vraag is dan of ik de originele kleur weer moet kiezen, het moet natuurlijk ook passen bij het bruine velours. Weet iemand een site waar ik de combi's kan vinden exterieur/interieur?
Groet.
wat een goed plan! Ik vind die zwarte plaat ook niet je-dat.
Die onderste foto is dat een originele kleur vind em wel mooi eigenlijk! Moet wellicht mijn beige Saab nog eens over later spuiten, de vraag is dan of ik de originele kleur weer moet kiezen, het moet natuurlijk ook passen bij het bruine velours. Weet iemand een site waar ik de combi's kan vinden exterieur/interieur?
Groet.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
De witte strepen op de lichten die de verschillende compartimenten van elkaar scheiden (richtingaanwijzer, achteruitrijlicht...) ontbreken.jelger schreef:hoezo niet de originele achterlichten?
klopt volgens mij wel. vanaf modeljaar 1977 werden de grote units gebruikt.
dit is een model 79.
In '79 zaten deze nog op de 99.
-
verde900
- Donateur

Die had je met witte en met zwarte "randjes", deze jaargang hoort volgens mij witte "randjes" te hebben.jelger schreef:hoezo niet de originele achterlichten?
klopt volgens mij wel. vanaf modeljaar 1977 werden de grote units gebruikt.
dit is een model 79.
Bij de witte zaten de lichten in de binnenzijde van de lampunit rn bij de latere zaten ze aan de buitenzijde.
-
jelger
- Geregistreerd lid
nou sorry hoor , dat de randjes fout zijn..
de wielen, bumper strip, (en met deze wielen nog geen lage beschermstrip) en de grote units (met of zonder wit randje) is M79, wat er niet eens toe doet. het ging erom hoe het zou staan met grote units en GEEN zwarte tussenruimte
de eigenaar zal de witte randjes er wel afgehaald hebben, of de units vervangen. 79 is het enige jaar met deze wielen, zulke spiegels, EN geen strip onderlangs (1980)
de wielen, bumper strip, (en met deze wielen nog geen lage beschermstrip) en de grote units (met of zonder wit randje) is M79, wat er niet eens toe doet. het ging erom hoe het zou staan met grote units en GEEN zwarte tussenruimte
de eigenaar zal de witte randjes er wel afgehaald hebben, of de units vervangen. 79 is het enige jaar met deze wielen, zulke spiegels, EN geen strip onderlangs (1980)
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ach, voor die keer dat ik Jelger eens kan verbeteren... gun me toch ook eens ietsRoccoH schreef:jelger schreef:nou sorry hoor , dat de randjes fout zijn..![]()
...wat een gemierenneuk hier toch altijd zeg!
Nu we toch aan het mierenneuken zijn: die velgen lagen ook al onder mijn 99 uit '78, maar het kan natuurlijk ook 'model '79' geweest zijn