Eigenaar rode 99 met HB in het kenteken
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
Eigenaar rode 99 met HB in het kenteken
Goedeavond mede forumleden,
Ik ben bezig met het zoeken naar de oude auto's van mn ouders. Mijn vader reed in een bordeaux rode 99 met een brandweersticker op de vooruit en HB in het kenteken. Herkent iemand deze kenmerken en kan diegene het ook bij een auto plaatsen? Ik namelijk benieuwd of de auto nog rijdt.
Groet,
Berend
Ik ben bezig met het zoeken naar de oude auto's van mn ouders. Mijn vader reed in een bordeaux rode 99 met een brandweersticker op de vooruit en HB in het kenteken. Herkent iemand deze kenmerken en kan diegene het ook bij een auto plaatsen? Ik namelijk benieuwd of de auto nog rijdt.
Groet,
Berend
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Eigenaar rode 99 met HB in het kenteken
Weet je het kenteken niet meer of wil je het niet delen? Volgens mijn RDW-database van 2014 kunnen het er maar twee zijn geweest (die toen althans nog bekend waren).
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
https://flic.kr/p/24j4FHN" onclick="window.open(this.href);return false; dit is een foto van de auto
ik weet hem helemaal niet en mn vader zei iets met HBEwout schreef:Weet je het kenteken niet meer of wil je het niet delen? Volgens mijn RDW-database van 2014 kunnen het er maar twee zijn geweest (die toen althans nog bekend waren).
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ah, nee, dan zou ik denken dat hij niet meer bestaat. Dit was een mogelijkheid geweest of de 32-HBN-2, maar dat is import.
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
Okey jammer. Misschien staat hij nog te verstoffen in een hoekje? 
-
Christiaan94
- Donateur

Karmijnrood, nou net. niet de meest veelvoorkomende kleur. Ik ken d'r eentje in NL maar zonder HB in het kenteken. Samen met kardinaal rood en ruby red de mooiste Saab kleuren in de categorie rood.
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
Plaatje bij het praatje
Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
-
ROSIER
- Donateur (2x)

2 of 4 deurs? Ik heb een Karmijnrode 2 deurs uit 1980. FZ-40-DB
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
2 deurs uit mn hoofd
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Dan is het dezelfde als die ik heb. Die van mij komt uit de omgeving van Breda. Ik weet dat er iig nog zo een in Nederland rond rijd...
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
Die van mn vader had een sticker van de brandweer in de bovenhoek van de vooruit aan de bstuurderskant. (Rood omcirkelt in het plaatje)
-
Funky Dude
- In memoriam †
Ik weet het niet zeker maar er een aantal jaar terug was er een stel wat in Zeeland woonde op dit forum actief met 3 rode 99's Er staat me vaag bij dat er 1 daarvan een aparte sticker had, mogelijk brandweer. Nogmaals, ik ben hier niet zeker van. Ik heb er zonder succes al naar gezocht hier op het forum maar ik weet hun namen niet meer.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Dat was een vierdeurs en had ook een nieuw kenteken.Funky Dude schreef:Ik weet het niet zeker maar er een aantal jaar terug was er een stel wat in Zeeland woonde op dit forum actief met 3 rode 99's Er staat me vaag bij dat er 1 daarvan een aparte sticker had, mogelijk brandweer. Nogmaals, ik ben hier niet zeker van. Ik heb er zonder succes al naar gezocht hier op het forum maar ik weet hun namen niet meer.
-
Ary van Hoorne
- Donateur (2x)

Die auto op de foto is zo te zien toch ook een 4-deurs, MY80?