Hebben jullie tips om de bumper weer mooi zwart te krijgen?
Alvast bedankt!

Ik heb zelf goede ervaringen met bumperspray (ook voor andere doeleinden geschikt als je krasjes wilt verwijderen), maar na twee weken zie je al geen verschil meerbrinky schreef:Op mijn 900 uit 84 (bumper is zelfde materiaal) heb ik Turle Wax Blackchrome gebruikt. Het resultaat is mooi, maar je moet het wel bijhouden.

Hehe, en je chroomdelen oppoetsen met cola en aluminiumfolierichard schreef:De slagroom klopt, heb ik ooit ook gelezen en gezien. Je kan ook je vette cylinderkop fantastisch schoonkrijgen met Roomboter, dit is geen gein !!

Kan iemand dit bevestigen? Want ik ben er toe in staat!Tool schreef:Hehe, en je chroomdelen oppoetsen met cola en aluminiumfolierichard schreef:De slagroom klopt, heb ik ooit ook gelezen en gezien. Je kan ook je vette cylinderkop fantastisch schoonkrijgen met Roomboter, dit is geen gein !!
Style&Co schreef:heb ooit es gelezen dat het gebruik van slagroom (?!) ook goed werkt... schijnen stoffen in te zitten die de oude kleur weer omhooghalen (serieus!)
Ooooh vandaar al die chickies die mijn bumpers en mijn cilinder aflikkenrichard schreef:De slagroom klopt, heb ik ooit ook gelezen en gezien. Je kan ook je vette cylinderkop fantastisch schoonkrijgen met Roomboter, dit is geen gein !!