Mijn bedoeling is deze Saab puur als hobby voertuig te gebruiken de 2 koektrommeltjes in mijn onderschrift hebben de zichzelf zeer goedkoop en bedrijfszeker gebleken maar ik miste toch de saab en deze 99 is wel weer heel erg vertrouwd.



De bedoeling is eerst de koppakking vervangen en langzaam aan het laswerk aan de carrosserie te doen.
Natuurlijk zijn er al 16v turbo en trionic 5 plannen maar eerst eens rustig aan beginnen.







