Daarom vraag ik mij (op het idee gebracht door een forummer) af is het laten vervangen van de krukaspoelie rendabel/de moeite waard op dit blok of is het wellicht wijs om het blok te vervangen voor een ander blok, met betere compressie en een goeie krukaspoelie (al dan niet uit een sloper)
Er staan her en der wel wat potentiële vervangers op internet te koop, die ook voor wat meer onderdelen in aanmerking zouden kunnen komen, niet alleen voor mijn 99 overigens...
Dus ik heb de komende feestdagen wat om over na te gaan denken...
Andere ideeën of suggesties zijn ook welkom
(de 99 blijft, dus een verkopen doe ik niet)




