Achterste deel uitlaat Saab 99

1967-1984
Plaats reactie
frans1950
Geregistreerd lid

Achterste deel uitlaat Saab 99

Bericht door frans1950 » wo 05 feb, 2020 13:29

Het achterste deel van de uitlaat van mijn 99 le uit 1973 wordt slecht. Het is het type met nog een kleine demper bijna op het eind Ik heb die nog nergens kunnen vinden,iemand een idee of misschien een uitvoering zonder demper?

frans1950
Geregistreerd lid

Re: Achterste deel uitlaat Saab 99

Bericht door frans1950 » wo 05 feb, 2020 17:45

Lijkt inderdaad de juiste, gewoon te bestellen via de webshop? Hoe te betalen? Opsturen mogelijk? Ik heb in Zweden nog nooit wat besteld.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 05 feb, 2020 19:54

Je moet dan lid zijn van de Svenska Saabklubben (of iemand kennen die dat is en het voor je bestelt). Overigens denk ik dat je er binnen Nederland ook wel aan kunt komen.

Robert65
Geregistreerd lid

Bericht door Robert65 » do 06 feb, 2020 8:45

Volgens mij kan je gewoon bij het onderdelenmagazijn van de Zweedse club bestellen zonder lidmaatschap.
Ik heb een paar maanden geleden uitgebreid met ze gecommuniceerd (het Engels beheerst men daar ook heel goed) op zoek naar een specifiek onderdeel. Ze waren uiterst hulpvaardig en meedenkend en geen moment hebben ze de voorwaarde gesteld dat ik lid zou moeten zijn.
Uiteindelijk hadden ze niet het onderdeel dat ik zocht.
Als dit de enige plek is waar je onderdeel te vinden is, moet je gewoon een mailtje er aan wagen (niet geschoten, altijd mis).

Plaats reactie