Test: Saab 99 GLE

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martinphili
Geregistreerd lid

Test: Saab 99 GLE

Bericht door martinphili » za 13 feb, 2021 15:03

Een vriend gaf me een exemplaar van een ANWB Autokampioen uit 1977. "Er staat iets over Saab in" zei hij.
En omdat dit te leuk is om voor mezelf te houden, uit den ouden doosch:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Test: Saab 99 GLE

Bericht door Oelo74 » za 13 feb, 2021 15:27

Wat leuk!
In tegenstelling tot het tijdschrift heeft deze auto de tand des tijds helaas niet doorstaan.

Gebruikersavatar
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Test: Saab 99 GLE

Bericht door op » za 13 feb, 2021 15:32

Leuk!
Heb je de laatste pagina ook nog?
Heerlijk leesvoer is dit.

Gebruikersavatar
martinphili
Geregistreerd lid

Re: Test: Saab 99 GLE

Bericht door martinphili » za 13 feb, 2021 15:54

De vijfde bladzijde was even blijven hangen maar zit er nu bij.

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Test: Saab 99 GLE

Bericht door Marius0404 » za 13 feb, 2021 16:20

En elke test dat zinnetje over het brandstofgebruik ‘rijdt men de wagen naar wat hij waard is

Plaats reactie