Top zeg, dankjewel!
Heb hem meteen even vergeleken, dit gedeelte is identiek aan het 83’er schema. Dan kunnen we dus met zekerheid zeggen dat er van 83 naar 84 toe wat dit betreft niks veranderd is. Ook de 2 standen schakelaar hoort dus, zoals we al vermoeden, in een 84’er thuis.
Bedankt, mysterie opgelost!
Volgende stap is voor mij om het weer origineel te maken. Heb me er even in verdiept:
Bij mij is de rode stekker overduidelijk niet origineel. Die 2 zwarte draden horen aan elkaar en op 1 pool van de originele 2 standen schakelaar.
Bij het lampje bovenin is het ook aangepast. Volgens het schema moet er een stekker aan de blauwe en zwarte draad, die moeten aan de achterste pool van het lampje. Bij mij zijn ze aan elkaar gemaakt en niet aangesloten. De enkele zwarte draad moet aan de zijkant achter het lampje en de geel/zwarte draden aan de voorkant.
Heb dit even tegen elkaar aan gehouden en alle verlichting in de 99 werkt ineens weer zoals die bedoeld is! Ook de contactslotverlichting en de lamp achter de binnenspiegel werken weer. Die deden het beide niet, vandaar dat ik op deze vraag uit kwam. Ik ga alles aansluiten zoals het hoort en opzoek naar een middenconsole met een juiste schakelaar.