achterbank c900

1967-1984
Plaats reactie
dasdaas
Geregistreerd lid

achterbank c900

Bericht door dasdaas » ma 06 nov, 2006 23:46

Nooit de kennis op dit forum onderschatten... :wink:

Past het interieur van een c900 3 deurs in een 99 2 deurs?? De voorstoelen ben ik wel zeker over, maar is ook de achterbank zo over te zetten?? Kan een heel geil setje blauw leer met wat werk aan over nemen.... Weet alleen niet of het zo past.

daan

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 07 nov, 2006 0:14

volgens mij wel

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 07 nov, 2006 0:48

Bij de 99 heb je "het oude type" en "het nieuwe type" stoelbevestiging. De overgang is rond 81 geweest. De stoelen van nieuwe type zijn uitwisselbaar het een 900. Het enige wat ik niet weet is of de achterbankleuningbevestiging hetzelfde is. Maar het kan nooit veel schelen en jullie hebben nog wel wel wat donoronderdelen toch? :wink:

Bron

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 07 nov, 2006 1:07

ok thnx! :D nu nog de beslissing maken... pimp ik em wel, of niet.... tis trouwens voor een blauwe GL uit '84

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 07 nov, 2006 1:47

goede catch trouwens dat blauwe leer... zie je zelden.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 07 nov, 2006 10:04

dasdaas schreef:ok thnx! :D nu nog de beslissing maken... pimp ik em wel, of niet.... tis trouwens voor een blauwe GL uit '84
Pimp!!! 8)

Ga je er dan ook blauwe velgen onder zetten?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 07 nov, 2006 11:11

taaffert schreef:
dasdaas schreef:ok thnx! :D nu nog de beslissing maken... pimp ik em wel, of niet.... tis trouwens voor een blauwe GL uit '84
Pimp!!! 8)

nee, wel vier dakantennes, louvre, airflowkit, witte knippers, turbo 16v, waterinjectie en intercooler en natuurlijk een 8 primair... :lol: verder blijft ie zo origineel mogelijk.... :-P+

Het setje blauw leer staat overgens nu nog gewoon ergens op een sloperij en belgique... in een blauwe 900 van 1988. Zo zie je maar weer dat een dergelijk bezoekje soms echt wel de moeite waard is.
Geloof niet dat de beste man echt weet wat het waard kan zijn, want zijn vraagprijs ligt rond de 100 euro incl de deurpanelen. Ga het denk ik voor die prijs dan toch maar ff ophalen.... :twisted:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » di 07 nov, 2006 11:17

dasdaas schreef:
taaffert schreef:
Pimp!!! 8)

nee, wel vier dakantennes, louvre, airflowkit, witte knippers, turbo 16v, waterinjectie en intercooler en natuurlijk een 8 primair... :lol: verder blijft ie zo origineel mogelijk.... :-P+

Het setje blauw leer staat overgens nu nog gewoon ergens op een sloperij en belgique... in een blauwe 900 van 1988. Zo zie je maar weer dat een dergelijk bezoekje soms echt wel de moeite waard is.
Geloof niet dat de beste man echt weet wat het waard kan zijn, want zijn vraagprijs ligt rond de 100 euro incl de deurpanelen. Ga het denk ik voor die prijs dan toch maar ff ophalen.... :twisted:
Zeg eens, waar staat ie precies?

Niet dat ik er achter ga gaan.
Gewoon interesse 8) .

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 07 nov, 2006 11:30

:? Hou het beter nog maar heel even geheim, heb zo al genoeg stress vandaag.... :wink:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » di 07 nov, 2006 11:35

dasdaas schreef::? Hou het beter nog maar heel even geheim, heb zo al genoeg stress vandaag.... :wink:
Zoals je wilt 8) .

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 07 nov, 2006 17:43

binnenkort te lezen ergens in dit theater: pimp my Saab 99..... oftewel: de inbouw van een interieur van een c900 3deurs in een 99 2deurs, inclusief nieuwe stijl deurpanelen dan wel... Bedank zover voor de reacties 8)

wordt vervolgd!

Plaats reactie