Past het interieur van een c900 3 deurs in een 99 2 deurs?? De voorstoelen ben ik wel zeker over, maar is ook de achterbank zo over te zetten?? Kan een heel geil setje blauw leer met wat werk aan over nemen.... Weet alleen niet of het zo past.
daan
nee, wel vier dakantennes, louvre, airflowkit, witte knippers, turbo 16v, waterinjectie en intercooler en natuurlijk een 8 primair...taaffert schreef:Pimp!!!dasdaas schreef:ok thnx!nu nog de beslissing maken... pimp ik em wel, of niet.... tis trouwens voor een blauwe GL uit '84
Ga je er dan ook blauwe velgen onder zetten?
Zeg eens, waar staat ie precies?dasdaas schreef:nee, wel vier dakantennes, louvre, airflowkit, witte knippers, turbo 16v, waterinjectie en intercooler en natuurlijk een 8 primair...taaffert schreef:Pimp!!!dasdaas schreef:ok thnx!nu nog de beslissing maken... pimp ik em wel, of niet.... tis trouwens voor een blauwe GL uit '84
Ga je er dan ook blauwe velgen onder zetten?verder blijft ie zo origineel mogelijk....
![]()
Het setje blauw leer staat overgens nu nog gewoon ergens op een sloperij en belgique... in een blauwe 900 van 1988. Zo zie je maar weer dat een dergelijk bezoekje soms echt wel de moeite waard is.
Geloof niet dat de beste man echt weet wat het waard kan zijn, want zijn vraagprijs ligt rond de 100 euro incl de deurpanelen. Ga het denk ik voor die prijs dan toch maar ff ophalen....