Mijn achterbak was behoorlijk zeiknat. Ik kan eerst niet achterhalen waar het water vandaan kwam (niet van de bekende plekken), maar nu weet ik het:
Via de onderkant van de hoedenplank dus. Maar hoe kan daar water komen, via rubber van de achterruit? Ik voel daar letterlijk geen nattigheid.
Lekkage achterbak
-
panhead
- Geregistreerd lid
Lekkage achterbak
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
panhead
- Geregistreerd lid
Re: Lekkage achterbak
Zo te zien komt het inderdaad via de achterruit (onderaan) naar binnen.