Help! distributieketting gezocht

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nhaakman
Geregistreerd lid

Help! distributieketting gezocht

Bericht door nhaakman » ma 12 jul, 2004 11:37

Dit weekend heb ik gepland om mijn 99 met B-motor te verwennen met een gereviseerde motor. Omdat ik er dan bij kan wil ik de distributieketting en vooral de kettingspanner vervangen, alleen zijn deze heel lastig te krijgen.

Elferink kan mij niet helpen en ook Van Leenen in Delft heeft veel moeite.

Heeft iemand nog een tip?

Ik heb nog een goed schakelende vierbak over, omdat ik zelf een vijfbak heb ingebouwd, een koppakking set voor een H-motor en een accu van een week oud, omdat het toch de dynamo was die het heeft begeven :oops: :?

Gebruikersavatar
Injectie
Moderator

Re: Help! distributieketting gezocht

Bericht door Injectie » ma 12 jul, 2004 19:53

Probeer van der Laan eens. Staan wel bij de specilaisten vermeld hieronder. Misschien hebben zij wat voor je.

Gebruikersavatar
nhaakman
Geregistreerd lid

Re: Help! distributieketting gezocht

Bericht door nhaakman » wo 14 jul, 2004 1:05

De kettingspanner heeft Van Leenen via via nog kunnen regelen en de ketting wordt een ingekorte versie voor een ander type motor. Maar ik ben gered iig.

Plaats reactie