Elferink kan mij niet helpen en ook Van Leenen in Delft heeft veel moeite.
Heeft iemand nog een tip?
Ik heb nog een goed schakelende vierbak over, omdat ik zelf een vijfbak heb ingebouwd, een koppakking set voor een H-motor en een accu van een week oud, omdat het toch de dynamo was die het heeft begeven