99CC 1974 "Beauregarde": Het afscheid

1967-1984
Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 12083
Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Ewout » vr 21 nov, 2025 17:08

Geweldig nieuws, wat leuk!

Wel mooi meegenomen dat je geen APK-plicht meer hebt. Houd 'm op de weg!
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01

Eelco9-3
Geregistreerd lid
Berichten: 89
Lid geworden op: di 24 feb, 2015 18:39
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Eelco9-3 » zo 23 nov, 2025 21:40

Gefeliciteerd! Een mooi resultaat na al dat harde werk.
Altijd spannend zo’n RDW bezoek, ik kwam er deze zomer ook met mijn 99 zonder papieren. Gelukkig ook een coulant keurmeester die 25 jaar bij Saab gewerkt had.
Saab 99 1,85 2D ‘71

Ex Saab 93F '60
Ex Saab 9-3 2.0T Aero XWD Sport Estate '08
Ex Saab 95 TT '66
Ex Saab 9-3 Sport Estate 1.9Tid '06

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid
Berichten: 621
Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Tissa » ma 24 nov, 2025 10:17

Geweldig dat he! Fijn dat het ook eens makkelijk kan gaan.

Nu de mrb aangifte gedaan. Deze week krijg ik het kentekenbewijs :O:
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)

Gebruikersavatar
simon_bergman
Geregistreerd lid
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 25 okt, 2023 19:37
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door simon_bergman » ma 24 nov, 2025 13:32

Gefeliciteerd Thijs! Ik had toch nooit gedacht dat je dit project ooit nog de weg op zou krijgen :lol:
1984 Saab 99 GL 5-speed, T5 B202 swap, TD04HL-19T.
1981 Volvo 244 GLE overdrive

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9260
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Saapie » ma 24 nov, 2025 14:16

Diepe buiging!!!!! Echt bijzonder knap dat je deze auto weer op de weg hebt gezet
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1029
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Sa93Ve » di 25 nov, 2025 10:46

Tissa schreef:
ma 24 nov, 2025 10:17
Geweldig dat he! Fijn dat het ook eens makkelijk kan gaan.

Nu de mrb aangifte gedaan. Deze week krijg ik het kentekenbewijs :O:
Het is je van harte gegund! Knap werk!

Gebruikersavatar
Roel95
Geregistreerd lid
Berichten: 2235
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Roel95 » di 25 nov, 2025 13:10

TOPPRESTATIE!
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F

Gebruikersavatar
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 789
Lid geworden op: di 09 mei, 2023 15:12
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door 95twinturbo » di 25 nov, 2025 14:27

Heb al vaker m'n bewondering uitgesproken Thijs, maar bij dezen nogmaals: echt heel erg knap!
Hartstikke gaaf dat ie nu ook echt de weg op kan!

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Steve-O » di 25 nov, 2025 15:41

Nou, geweldig zeg. Ik ben blij dat het gelukt is. Zo bewijs je maar mooi dat het mogelijk is!
East of the Sun, West of the Moon

Gebruikersavatar
vel0city
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1672
Lid geworden op: zo 23 jun, 2019 22:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door vel0city » di 25 nov, 2025 15:47

Heerlijk om te lezen dit, geeft me nog wat meer motivatie om m'n 900 weer de weg op te krijgen. Lekker van genieten straks :O:

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid
Berichten: 621
Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Tissa » di 25 nov, 2025 16:06

Dank voor alle complimenten! Ik hoop snel rondjes te kunnen rijden en wat puntjes op de i te zetten.
95twinturbo schreef:
di 25 nov, 2025 14:27
Heb al vaker m'n bewondering uitgesproken Thijs, maar bij dezen nogmaals: echt heel erg knap!
Hartstikke gaaf dat ie nu ook echt de weg op kan!
Wanneer kan ik eens met de 99 op bezoek komen bij een rijdende T8? :lol:
vel0city schreef:
di 25 nov, 2025 15:47
Heerlijk om te lezen dit, geeft me nog wat meer motivatie om m'n 900 weer de weg op te krijgen. Lekker van genieten straks :O:
Aan je werk te zien gaat dat zeker lukken! Wat een geweldig topic is dat ook om te volgen.
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)

Gebruikersavatar
silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 2034
Lid geworden op: ma 31 dec, 2018 12:27
Regio: NL - Provincie Friesland

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door silvandam » di 25 nov, 2025 16:33

Zozo, Thijs. Je flirt er lustig op los met medeforummers :oops:

Goed bezig man!
Saab 99 L MY1974, Veronagroen
Saab 96 MY1978, Bordeauxrood
Saab 900 GLE MY1984, Platinablauw
Saab 900S cabrio MY1992, 170 Zwart
Saab 900 TurboS cabrio MY1993, Lemansblauw
Volkswagen T3 1.9td MY1983, Medium Blue
Peugeot 205 GT MY92, 1.6 automaat

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid
Berichten: 621
Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door Tissa » di 25 nov, 2025 19:47

Pardon!

Weet jij toevallig of ik rechtelijk aangifte kan doen tegen mensen die op fora rare dingen typen :-P+
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)

Gebruikersavatar
silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 2034
Lid geworden op: ma 31 dec, 2018 12:27
Regio: NL - Provincie Friesland

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door silvandam » di 25 nov, 2025 20:36

Zwijgrecht
Saab 99 L MY1974, Veronagroen
Saab 96 MY1978, Bordeauxrood
Saab 900 GLE MY1984, Platinablauw
Saab 900S cabrio MY1992, 170 Zwart
Saab 900 TurboS cabrio MY1993, Lemansblauw
Volkswagen T3 1.9td MY1983, Medium Blue
Peugeot 205 GT MY92, 1.6 automaat

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 3101
Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: 99CC 1974 "Beauregarde": RDW magie

Bericht door theun » di 25 nov, 2025 21:35

Smaad laster… is het weer zover met die Sil??! :D
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997