Clear lenses for SAAB 99
-
radicast
- Geregistreerd lid
Clear lenses for SAAB 99
Here you can buy clear lenses for SAAB 99, E-marked and casted just as original lenses.
Ship worldwide for 15 USD
I´m sorry for using the forum as advertise, But I just want it to reach outside sweden, many has been sold here.
Best Reagrds Daniel Blomqvist
Ship worldwide for 15 USD
I´m sorry for using the forum as advertise, But I just want it to reach outside sweden, many has been sold here.
Best Reagrds Daniel Blomqvist
-
radicast
- Geregistreerd lid
panhead schreef:Where is here (apart from Sweden)?
www.radicast.se
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
$109jelger schreef:witte streepje ontbreekt bijvoorbeeld. leuk, maar voor 109 dollar zonder de basis welke in de VS ook anders is
Beeeetje overdreven. Dezelfde voor de 900 zijn ~50 euro bij Elferink. Maak me sterk dat ze nog ergens goedkoper zijn te vinden.....dat witte randje kan je aan de binnenkant erinspuiten
-
Thom
- Donateur

witte knippers
ik vind het niet zo duur - ze zijn namelijk nergens meer te krijgen. Ik heb jaren moeten zoeken voordat ik uiteindelijk een set vond. En op ebay.com gaan ze gebruikt al weg voor meer dan 100 dollar, ALS ze worden aangeboden.
-
jelger
- Geregistreerd lid
tja, ik had ze laatst dan ook incl basis voor ca 40USD [voor 2]. daar zat dan wel de schatgraver geluksfactor bij....
bij deze hierboven dingen mist het losse reflector plaatje ook nog eens dat in de basis zit geklemd. is een oranje reflector, maar vaak verbleekt.
dus, leuk imitatie en tuurlijk gaat het leuk staan, en voor de bling freak [waaronder ik blijkbaar] erg bruikbaar, maar voor dat geld met wat moeite ook echt nog wel origineel te vinden.
bij deze hierboven dingen mist het losse reflector plaatje ook nog eens dat in de basis zit geklemd. is een oranje reflector, maar vaak verbleekt.
dus, leuk imitatie en tuurlijk gaat het leuk staan, en voor de bling freak [waaronder ik blijkbaar] erg bruikbaar, maar voor dat geld met wat moeite ook echt nog wel origineel te vinden.
-
Thom
- Donateur

witte knippers
ik zoek al een jaar of 5 en heb pas dit jaar kunnen toeslaan. Heb op ebay 2 maal geboden en ben tot 125 dollar gegaan - voor een set gebruikte met een paar minuscule barstjes en alleen de kappen - maar ik werd overboden ...
Je moet inderdaad geluk hebben. Zo zocht ik al even lang naar een airco van een 99 die ik uiteindelijk in Australie gekocht heb ... loop ik er een maand later in Nederland tegen aan. Tja...
Je moet inderdaad geluk hebben. Zo zocht ik al even lang naar een airco van een 99 die ik uiteindelijk in Australie gekocht heb ... loop ik er een maand later in Nederland tegen aan. Tja...
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Het is imitatie, dus dat dat oranje plaatje er niet bij zit kan wel kloppen. Maar daarvoor kun je tegenwoordig hele mooie zilver gelakte oranje knipperlichten voor krijgen. Vallen niet op en geven toch oranje licht.jelger schreef:tja, ik had ze laatst dan ook incl basis voor ca 40USD [voor 2]. daar zat dan wel de schatgraver geluksfactor bij....
-
jelger
- Geregistreerd lid