Wat is het toch een mooi model; ik zou willen dat ik de mijne nog had!
https://www.youtube.com/watch?v=xT8nsKcI9hw&t=27s
Fijn weekend allemaal!
Grtz
Rob
Saab 99 op Youtube
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
- Berichten: 333
- Lid geworden op: vr 07 sep, 2012 9:15
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland