Weet iemand waar deze 99t zich vandaag de dag bevindt?
http://saab99turbo.com/registry_detail.php?id=208
99t eerder in Nederland
-
classicline
- Geregistreerd lid
- Berichten: 50
- Lid geworden op: do 26 aug, 2010 21:24
- Regio: - kies een regio
99t eerder in Nederland
Laatst gewijzigd door classicline op di 01 apr, 2025 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
caspar
- Donateur (5x)

- Berichten: 1964
- Lid geworden op: wo 15 jun, 2016 15:07
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: 99t eerder in Nederland
kan foto niet zien.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

- Berichten: 1843
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 99t eerder in Nederland
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Subaru Outback
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16896
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 99t eerder in Nederland
Een zwarte 99 Turbo in Nederland, vermoedelijk heeft een bepaalde moderator dit bericht nog niet gezien
Die heeft nl iets met zwarte Saab’s
Die heeft nl iets met zwarte Saab’s
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
caspar
- Donateur (5x)

- Berichten: 1964
- Lid geworden op: wo 15 jun, 2016 15:07
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: 99t eerder in Nederland
volgens mij staat die in de garage bij een zweedse Saabliefhebber.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16940
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 99t eerder in Nederland
ja dat heeft hij wel gezien maar hij heeft al een zwarte 2d 99 turbo (16v)turbopilot schreef: ↑wo 02 apr, 2025 8:11vermoedelijk heeft een bepaalde moderator dit bericht nog niet gezien
live your dreams
-
Paul99
- Geregistreerd lid
- Berichten: 7475
- Lid geworden op: di 13 jul, 2004 12:12
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 99t eerder in Nederland
Was het Zweden? Ik meen me Duitsland te herinneren. Maar het is al lang geleden. Weet het niet meer, maar sowieso buitenlandcaspar schreef: ↑wo 02 apr, 2025 9:06volgens mij staat die in de garage bij een zweedse Saabliefhebber.
9-3 sport estate '08 jet black TurboX
99T '80 karmijn rood, roestoratie
99GL '83 cirrus wit
9-3 sport estate 1.9tid '06 jet black
900S '92 *RIP* aka blackfire
900i 16v Forty '90 *RIP* Le Mans blauw
99T '80 karmijn rood, roestoratie
99GL '83 cirrus wit
9-3 sport estate 1.9tid '06 jet black
900S '92 *RIP* aka blackfire
900i 16v Forty '90 *RIP* Le Mans blauw
