99t eerder in Nederland

1967-1984
classicline
Geregistreerd lid
Berichten: 50
Lid geworden op: do 26 aug, 2010 21:24
Regio: - kies een regio

99t eerder in Nederland

Bericht door classicline » di 01 apr, 2025 13:10

Weet iemand waar deze 99t zich vandaag de dag bevindt?

http://saab99turbo.com/registry_detail.php?id=208
Laatst gewijzigd door classicline op di 01 apr, 2025 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
caspar
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1964
Lid geworden op: wo 15 jun, 2016 15:07
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door caspar » di 01 apr, 2025 13:24

kan foto niet zien.

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door Gårdarket » di 01 apr, 2025 20:58

Afbeelding
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.


Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16896
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door turbopilot » wo 02 apr, 2025 8:11

Een zwarte 99 Turbo in Nederland, vermoedelijk heeft een bepaalde moderator dit bericht nog niet gezien :-S+

Die heeft nl iets met zwarte Saab’s :D
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
caspar
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1964
Lid geworden op: wo 15 jun, 2016 15:07
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door caspar » wo 02 apr, 2025 9:06

volgens mij staat die in de garage bij een zweedse Saabliefhebber.

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16940
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door Style&Co » wo 02 apr, 2025 10:34

turbopilot schreef:
wo 02 apr, 2025 8:11
vermoedelijk heeft een bepaalde moderator dit bericht nog niet gezien
ja dat heeft hij wel gezien maar hij heeft al een zwarte 2d 99 turbo (16v) :twisted:
live your dreams

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid
Berichten: 7475
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 12:12
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: 99t eerder in Nederland

Bericht door Paul99 » ma 12 mei, 2025 20:24

caspar schreef:
wo 02 apr, 2025 9:06
volgens mij staat die in de garage bij een zweedse Saabliefhebber.
Was het Zweden? Ik meen me Duitsland te herinneren. Maar het is al lang geleden. Weet het niet meer, maar sowieso buitenland
9-3 sport estate '08 jet black TurboX
99T '80 karmijn rood, roestoratie
99GL '83 cirrus wit
9-3 sport estate 1.9tid '06 jet black
900S '92 *RIP* aka blackfire
900i 16v Forty '90 *RIP* Le Mans blauw