Eens een keer wat anders dan bizarre aanpassingen en tuning; ik heb een probleem met de koplampenwissertjes ...
Ik heb namelijk met veel moeite ervoor gezorgd dat ondanks de hele T5 ombouw en een andere radiator de motor van de koplamp wissers behouden bleef en op de juiste positie zit, en ik heb eindelijk eens de bedrading aangesloten. Echter na de eerste keer wissen kwam ik tot een erg hinderlijke ontdekking; het onding blijft op de verkeerde positie stil staan
In plaats van netjes te stoppen in de binnenste positie, weg uit het lichtbeeld, blijven de wissertjes in de uiterste stand staan... Dat ziet er niet uit en is nog een gevaarlijke obstructie van mijn koplampen...
Ik heb toen de motor er uit lag twee jaar terug een beetje met een accu en een multimeter gespeeld, om uit te vogelen welke pinnen wat deden, omdat ik toen de pinout er niet bij had. De motor deed het toen wel prima, en ik heb de boel toen gemonteerd in de juiste home stand. Tot ik dus een jaar later de stroom er op zette
Heeft iemand een idee hoe ik de thuis positie kan resetten? Is dat een kwestie van de aarde of een van de drie 12v pinnetjes op een strategische moment moet aan-of los koppelen, of moet ik dan echt die motor uit elkaar gaan halen?
Bij voorbaat dank!
(Als iemand een goeie foto heeft van het stukje bedradingsschema waar de wissermotor op staat, zeer welkom; ik heb alleen vage plaatjes van het hele schema)