Jeremy Clarkson bespreekt de 99 EMS + twee (mooie) tijdgenoten

1967-1984
RobbieF57
Geregistreerd lid
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 07 sep, 2012 9:15
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Jeremy Clarkson bespreekt de 99 EMS + twee (mooie) tijdgenoten

Bericht door RobbieF57 » za 04 okt, 2025 21:57

Prachtig tijdsbeeld, enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=muhIsvvoMnY

Grtz

Rob

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)
Berichten: 18241
Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Jeremy Clarkson bespreekt de 99 EMS + twee (mooie) tijdgenoten

Bericht door gj900 » za 04 okt, 2025 23:28

Hoor en zie Jeremy nergens in deze film. Alleen foto's uit brochures met een verhaal erbij.
900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo

9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)

Gebruikersavatar
GHIA
Geregistreerd lid
Berichten: 3553
Lid geworden op: do 30 aug, 2007 11:59
Regio: - kies een regio

Re: Jeremy Clarkson bespreekt de 99 EMS + twee (mooie) tijdgenoten

Bericht door GHIA » do 16 okt, 2025 16:43

Leuke plaatjes, hoogst waarschijnlijk AI gegenereerd.
Rode EMS-interieur, mooiste design voor een Saab 99 naar mijn mening.
De groene versie kende ik, maar bruin is nieuw voor mij.

Toyota maakte ook mooi spul, jammer van dat slechte staal mbt carrosserie.
Maar daar was Alfa nog beter in, leuke rappe blokjes in een aardige verpakking wat snel
weggegooid kon worden.