Hoi allemaal,
Momenteel ben ik m'n schuur aan het herinrichten en ga wagens waar ik voorlopig niet aan toekom verder in de hoek duwen.
Binnenkort komen mijn 99's aan de beurt. Het zijn een blauwe met wit dak, die ik sinds 2010 heb en een jaar of 9 heb gereden, totdat de automaatbak het opgaf. Zie viewtopic.php?f=3&t=91465.
Daarom heb ik de witte gekocht uit 1978, zie mijn bijdrage van do 12 nov, 2020 9:23. Tot tot nu toe ben ik er niet aan toe gekomen om van die 2 een rijdende te maken.
Daarnaast heb ik een koets uit 1986 met schuifdak en aardig net interieur, zonder technische zaken.
Alle 4 deurs, de koets zonder kenteken.
Helaas heb ik geen tijd onderdelen uit te zoeken, maar mocht iemand belangstelling hebben om alles in één keer over te nemen, dan laat het me weten via een pb.
Groet van Lex
afscheid 99?
-
lex
- Geregistreerd lid
- Berichten: 42
- Lid geworden op: za 20 nov, 2010 12:16
- Regio: NL - Provincie Groningen