Mijn 99 uit 1973 heeft een wat nukkige koude start. Ik heb meerdere pogingen nodig om de motor gestart te krijgen. Hij slaat vaak even kort aan, om vervolgens weer uit te vallen. Na een paar keer lijkt de ban gebroken en blijft de motor lopen. Kort daarna loopt de motor perfect en levert 'ie al zijn vermogen.
De gereviseerde carburateur heb ik reeds uitgewisseld met een NOS exemplaar. De symptomen veranderden niet, waardoor mijn hoofdverdachte, de carburateur, niet meer verdacht is. Wat kan het nog meer zijn?
Ik ben van plan om de gehele ontsteking te vervangen, maar dat doe ik komend voorjaar. Misschien hebben jullie nog tips. Ik hoor het graag!





