Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

1967-1984
Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door Rik Tuin » ma 05 jan, 2026 22:04

Beste forummers, ik ben een tijd afwezig geweest op het forum na verkoop van de 9-3 cabrio. Heb sinds afgelopen week een mooie Saab 99 uit 1972 in bezit. Zal dus weer geregeld op het forum actie zijn.
[url=https://postimg.cc/Czm43S9h][img]
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.

Gebruikersavatar
davidd
Donateur
Donateur
Berichten: 1142
Lid geworden op: ma 27 mei, 2013 20:34
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door davidd » ma 05 jan, 2026 22:36

Hele leuke 99, gefeliciteerd!

Afbeelding

We lezen je avonturen ermee graag.
$ 90 Slate Blue
$ 9-3 Sport Estate Hirsch Jet Black
$ 900 T16 Notchback Ultramarine
$ 900c Classic Odoardo Grey
$ 99 Limited Edition 101/150 Cirrus
$ 9-3 Sport Sedan 1.8t DionHPT Black
† 900i Classic Forty Le Mans
† 900NG 2.3 Talladega Coupé Cayenne

Een korte kennismaking met mijn Saab's

Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door Rik Tuin » ma 05 jan, 2026 22:38

Dank, ik zal jullie op de hoogte houden.
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.

Gebruikersavatar
willemwerkt
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 378
Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door willemwerkt » ma 05 jan, 2026 22:55

Wauw, mooie aanwinst.
Deze zal je veel opgestoken duimen opleveren.
Groet, willem

Gebruikersavatar
Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1393
Lid geworden op: zo 08 jul, 2018 10:29
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door Oelo74 » di 06 jan, 2026 7:02

Welkom terug Rik, wat een prachtige 99 heb je aangeschaft! Geniet ervan.
Groet Jan

Saab 96 V4 1974 Solar Red
Saab 99 GL 5speed 1984 Slate Blue:
De Leisteen blauwe

Gebruikersavatar
hdewolf
Geregistreerd lid
Berichten: 38
Lid geworden op: za 08 sep, 2007 10:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99

Bericht door hdewolf » wo 07 jan, 2026 10:22

Beste Rik,

Gefeliciteerd met deze prachtige 99. Van 2004 t/m 2019 in mijn bezit geweest, veel aan gedaan en vooral veel van genoten.

Heel veel plezier gewenst met deze 99!

Groet, Hilko