Beste forummers, ik ben een tijd afwezig geweest op het forum na verkoop van de 9-3 cabrio. Heb sinds afgelopen week een mooie Saab 99 uit 1972 in bezit. Zal dus weer geregeld op het forum actie zijn.
[url=https://postimg.cc/Czm43S9h][img]
Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

- Berichten: 1047
- Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
- Regio: NL - Provincie Groningen
Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004
Ik heb geen tijd om me te haasten.
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004
Ik heb geen tijd om me te haasten.
-
davidd
- Donateur

- Berichten: 1142
- Lid geworden op: ma 27 mei, 2013 20:34
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Hele leuke 99, gefeliciteerd!

We lezen je avonturen ermee graag.

We lezen je avonturen ermee graag.
$ 90 Slate Blue
$ 9-3 Sport Estate Hirsch Jet Black
$ 900 T16 Notchback Ultramarine
$ 900c Classic Odoardo Grey
$ 99 Limited Edition 101/150 Cirrus
$ 9-3 Sport Sedan 1.8t DionHPT Black
† 900i Classic Forty Le Mans
† 900NG 2.3 Talladega Coupé Cayenne
Een korte kennismaking met mijn Saab's
$ 9-3 Sport Estate Hirsch Jet Black
$ 900 T16 Notchback Ultramarine
$ 900c Classic Odoardo Grey
$ 99 Limited Edition 101/150 Cirrus
$ 9-3 Sport Sedan 1.8t DionHPT Black
† 900i Classic Forty Le Mans
† 900NG 2.3 Talladega Coupé Cayenne
Een korte kennismaking met mijn Saab's
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

- Berichten: 1047
- Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Dank, ik zal jullie op de hoogte houden.
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004
Ik heb geen tijd om me te haasten.
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004
Ik heb geen tijd om me te haasten.
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 378
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Wauw, mooie aanwinst.
Deze zal je veel opgestoken duimen opleveren.
Groet, willem
Deze zal je veel opgestoken duimen opleveren.
Groet, willem
-
Oelo74
- Donateur (5x)

- Berichten: 1393
- Lid geworden op: zo 08 jul, 2018 10:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Welkom terug Rik, wat een prachtige 99 heb je aangeschaft! Geniet ervan.
-
hdewolf
- Geregistreerd lid
- Berichten: 38
- Lid geworden op: za 08 sep, 2007 10:56
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Terug van weggeweest nu met een 'nieuwe' Saab 99
Beste Rik,
Gefeliciteerd met deze prachtige 99. Van 2004 t/m 2019 in mijn bezit geweest, veel aan gedaan en vooral veel van genoten.
Heel veel plezier gewenst met deze 99!
Groet, Hilko
Gefeliciteerd met deze prachtige 99. Van 2004 t/m 2019 in mijn bezit geweest, veel aan gedaan en vooral veel van genoten.
Heel veel plezier gewenst met deze 99!
Groet, Hilko