Een klein jaartje geleden is op vakantie mijn passagier plots door de stoel van de 99 heen gezakt, doordat er iets los scheurde...
Sindsdien een hele poos niks mee gedaan; ik zat nog steeds prima en passagiers moesten dan maar ff achterin kruipen.
Nou heb ik echter tijd voor dit soort minder cruciale klusjes, dus ik het tijd om de stoel eruit te schroeven en te kijken of ik het kan fixen. Vol goede moet dus van de R&D een nieuwe zitting besteld, die volgens Sil zou passen...
https://www.rendcarparts.nl/onderdelen- ... RD7872948A
Nu heb ik de stoel eruit en op de kop, maar lijkt mijn reparatie setje toch echt anders dan de zitting die ik heb. Heeft iemand hier ervaring mee? Alle hulp wordt gewaardeerd, want deze stoelen zijn nog netjes van buiten en ik wil ze graag houden (ook uit originaliteit)




Ik heb de zitting eruit gehaald om thuis eens te gaan meten, ik kan me ergens voorstellen dat de vervangende zitting met veren een andere oplossing zijn voor de afgescheurde rubber strook.





