vulling stoelen

1967-1984
Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

vulling stoelen

Bericht door Rik Tuin » za 10 jan, 2026 21:07

Weet iemand of de vulling (het schuim, niet de matten onder de stoelen) van de stoelen van een '72 er 99 nog nieuw te koop is? Ik heb op dit forum en op internet gezocht, maar ben nog niets tegen gekomen.
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.

Gebruikersavatar
simon_bergman
Geregistreerd lid
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 25 okt, 2023 19:37
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: vulling stoelen

Bericht door simon_bergman » ma 12 jan, 2026 14:09

Ik heb het idee dat je hiervoor helaas ofwel
- een goede tweedehands stoel moet hebben
- het op maat moet laten maken door een bekleder

Dat soort foam is zelden nieuw op maat te koop, tenzij het een zeer populaire oldtimer is. (Volvo Amazon, VW kever, Fiat 500 etc.
1984 Saab 99 GL 5-speed, T5 B202 swap, TD04HL-19T.
1981 Volvo 244 GLE overdrive

Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: vulling stoelen

Bericht door Rik Tuin » ma 12 jan, 2026 20:52

Dat vermoedde ik al, dank.
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.

Li
Geregistreerd lid
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 0:20
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: vulling stoelen

Bericht door Li » ma 02 feb, 2026 15:35

Edit: niet goed gelezen.