Deurkaarten gezocht 2 drs 99 van 1972

1967-1984
Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

Deurkaarten gezocht 2 drs 99 van 1972

Bericht door Rik Tuin » di 17 mar, 2026 22:18

Voor mijn '72 er 2 deurs 99 zoek ik de bruine deurkaarten. Zal een hele moeilijke zoektocht worden maar als iemand echt goede deurkaarten heeft liggen en ze kwijt wil, dan hoor ik dat heel graag.


[url=https://postimg.cc/v1Qw0Hvy][img]https://i.postimg.cc/v1Qw0Hvy/Deurkaart.jpg[/img][/url]

Ingeval ik aan het knutselen moet, heeft iemand ervaring met deze deurkaarten; https://www.doorpanelshop.com/nl/produc ... TUJKEGv9KB
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.

Gebruikersavatar
Roel95
Geregistreerd lid
Berichten: 2235
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Deurkaarten gezocht 2 drs 99 van 1972

Bericht door Roel95 » vr 20 mar, 2026 7:15

Ha Rik, probeer forumlid Babbel eens.
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9260
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Deurkaarten gezocht 2 drs 99 van 1972

Bericht door Saapie » vr 20 mar, 2026 10:24

Bij Van der Laan staat een sloper op het terrein.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 23:16
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Deurkaarten gezocht 2 drs 99 van 1972

Bericht door Rik Tuin » vr 20 mar, 2026 10:31

Heb Van der Laan benaderd, die geeft aan ze niet te hebben. Had met Babbel al eerder contact, die heeft ze niet.

Gelukkig is van beide deurkaarten de kunststof bekleding in goede staat. Ik heb beide gerepareerd omdat het boardmateriaal vergaan was. Die reparatie is geen groot succes, de gaten voor de clip niet goed over genomen (of kunnen nemen). Door mij gebruikte board erg zacht waardoor het materiaal rond de gaten los kwam.

Bestuurderskant zit nu met enkele clips vast. Ik heb de passagierskant bevestigd met dotjes Polymax transparant. Resultaat is erg goed waarbij de vraag uiteraard is of de kaart op termijn blijft zitten. Het portier is roestvrij en ik heb het binnenin met Mike Saunders vet behandeld. Mocht de kaart er onverhoopt toch weer eens af moeten dan lukt dat wel is mijn ervaring.
Saab 99, bj. 1972
Volvo S80 D5, bj. 2008
Volvo C70 cabrio, bj. 2004

Ik heb geen tijd om me te haasten.