Een kennis van mij heeft een Saab 99 uit 1969, een van de eerste lichting
Nu heeft hij het probleem dat de versnellingen “zoek” zijn, als hij hem in 1e versnelling zet, staat ‘ie in 3e, bij de 2e versnelling is dat z’n 4.
Zou dat een afstelling van de schakelstangen kunnen zijn?
Is fit een bekend euvel?
Schakelprobleem
-
vonk0130
- Geregistreerd lid
- Berichten: 146
- Lid geworden op: wo 17 aug, 2005 16:06
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Schakelprobleem
Even geen hobby Saab.
VW T-Roc cabrio, voor dagelijks gebruik
BMW R1250 GS om files te vermijden.
VW T-Roc cabrio, voor dagelijks gebruik
BMW R1250 GS om files te vermijden.
-
babbel
- Donateur (5x)

- Berichten: 106
- Lid geworden op: za 26 apr, 2008 23:53
- Regio: NL - Provincie Limburg
-
babbel
- Donateur (5x)

- Berichten: 106
- Lid geworden op: za 26 apr, 2008 23:53
- Regio: NL - Provincie Limburg





