Het is een zwarte 99 GL 2-drs uit '84 met een km-stand van net geen 140.000km.
Ik heb hm gevonden in de categorie Gespot NL en stond te koop in Amsterdam, bij het alom bekende "oude vrouwtje"
Hier zijn een paar foto's:

Zoals te zien valt ziet de lak dr niet zo fris uit, maar dat is niet het enige wat eraan moet gebeuren.. Ook schors ik hm een tijdje om alle werkzaam heden uit te voeren..
Hier is alvast een lijstje met dingen die ik er nog aan ga doen:
- De hele auto polijsten en in de was zetten.
- Alle lampen rondom dr af en schoonmaken, want er zit voor 380 jaar aan alg en zooi in..
- Het hele interieur gaat eruit, want er zit een doorgezakte bestuurdersstoel in en de deurpanelen zijn redelijk gaar (maar wel een goed hemeltje
- Checken of het roest op de deuren alleen maar aan de oppervlakte zit en zo ja ff bijwerken.. En als het doorgerot is, dan laat ik het lekker zitten en hang ik er wel n x een paar andere in.
- Ik heb ook een slecht bijgewerkte wielkast rand, ook ff checken dus..
- Als het hele interieur er toch uit is dan controleer ik meteen of er onder het tapijt roest zit en of alle bedrading die eronder loopt nog goed is.
- Alle holtes etc met tectyl behandelen.
- Het contactslot vervangen (er zitten nu 2 schakelaars in).
- De middenconsole opfrissen, deze is niet origineel volgens mij.. (foto iemand??)
- Een ander (wel dezelfde kleur) interieur erin zetten.
- Een houten Nardi stuur monteren.
- Een setje Inca's monteren.
- Een andere uitlaat monteren (mogelijk RVS)
- Het remsysteem nakijken.
- De motor ff een goeie beurt geven, dus filters, olie (ook meteen Honda MTF) kleppen stellen etc..
- En dan zien we wel weer verder.. Verder nog ideeën iemand??
Dus tegen de tijd dat dit allemaal gedaan is (+/- 3 maanden), hoop ik ook mn rijbewijs binnen te hebben
En ik moet zeggen dat na een beetje polijsten de lak er al een stuk frisser uitziet: