houtinleg dashboard 99 vernieuwen
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
houtinleg dashboard 99 vernieuwen
daar ben ik alweer,
heeft iemand al eens dat houtinleg van een 99 vervangen, die plakdingen bedoel ik die krimpen in de loop der jaren.
is er een alternatief voor, fineer of zoiets of schrijf je dat nu met een V, jullie weten wat ik bedoel. vind het zo slordig staan dat er aan alle kanten het zwarte kunststof tevoorschijn komt.
heeft iemand al eens dat houtinleg van een 99 vervangen, die plakdingen bedoel ik die krimpen in de loop der jaren.
is er een alternatief voor, fineer of zoiets of schrijf je dat nu met een V, jullie weten wat ik bedoel. vind het zo slordig staan dat er aan alle kanten het zwarte kunststof tevoorschijn komt.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
-
Bart M
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Wel, in de bouwmarkt hier vlakbij, ligt een plakfolie die er exact hetzelfde uitziet.baszwolle schreef:oke...nu heb ik net een 82er....sh*t...en een bouwjaar te jong.
zal er eens over denken...een 90 opzoeken.
bedankt
Als je wilt, zal ik een kijken wat voor merk dat is en kan je het vooralsnog zoeken.
Het klopt wel dat de oudere 99's beter bewaarde strips hebben, want in mijn CC uit '74 is deze nog in zeer goede staat.
Ik heb wel eens een 99 gezien waarbij ze de strip gewoon zwart hadden gemaakt
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
windekind
- Donateur

-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: houtinleg dashboard 99 vernieuwen
vervangen tegen carbon-look plakfolie?baszwolle schreef:daar ben ik alweer,
-
baszwolle
- Geregistreerd lid