Aansluiten mistlampen op Saab 99

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alexander
Geregistreerd lid

Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Alexander » di 24 aug, 2004 22:52

Hallo,

Wie heeft er ervaring met het monteren van een set mistlampen op een Saab (99). Ik heb een setje gekocht en wil dit nu op de 99 gaan zetten.

Zijn er mensen die mij aan een beschrijving tekening kunnen helpen van de aan te leggen bedrading, schakelaar en relais? :idea:

Groeten,

Alexander

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Paul99 » ma 06 sep, 2004 11:07

Heb je al bij Karl the mechanic gekeken?

http://uk.geocities.com/saab99tips/FrmSet/FrmSet.htm

Gebruikersavatar
Alexander
Geregistreerd lid

Re: Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Alexander » di 07 sep, 2004 15:25

The Saab 99 Tips pages had ik al ontdekt ja, maar toch bedankt voor de tip!

Zocht eigenlijk een praktijkverhaal in het nederlands, maar ben er intussen uit hoe het moet gaan lukken.

Alexander

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Paul99 » do 09 sep, 2004 9:32

OK, succes ermee.

ga je van die mooie grote ronde op de bumper zetten? a la rally? :twisted:

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Paul99 » vr 19 nov, 2004 21:56

Was positief bedoeld.....

Plaats reactie