Aansluiten mistlampen op Saab 99

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alexander
Geregistreerd lid

Aansluiten mistlampen op Saab 99

Bericht door Alexander » di 24 aug, 2004 22:53

Hallo,

Wie heeft er ervaring met het monteren van een set mistlampen op een Saab (99). Ik heb een setje gekocht en wil dit nu op de 99 gaan zetten.

Zijn er mensen die mij aan een beschrijving/tekening kunnen helpen van de aan te leggen bedrading, schakelaar en relais? :idea:

Groeten,

Alexander

Plaats reactie