En ik heb een 8V-blok van '87 erin liggen. Die heeft zeker van die torxbouten? Weet iemand de maat, want ik moet een dop kopen...
En ja.... mijn koppakking is lek

Dat klopt, maar voor de 8V wordt je weer verwezen naar de oudere modeljaren en ik ging ervan uit dat je die gegevens al zou hebben.Paul99 schreef:Het stukje uit de vraagbaak gaat over de B202 motor. Ik heb een B201.Maar goed, welke torxmaat hoort er bij torx M12?
Weet iemand een adres hier in de buurt waar ik de kop kan laten afpersen en eventueel vlakken?
Officieel is imbus is een binnenzeskantDe900C-GAS schreef:Dat klopt, maar voor de 8V wordt je weer verwezen naar de oudere modeljaren en ik ging ervan uit dat je die gegevens al zou hebben.Paul99 schreef:Het stukje uit de vraagbaak gaat over de B202 motor. Ik heb een B201.Maar goed, welke torxmaat hoort er bij torx M12?
Weet iemand een adres hier in de buurt waar ik de kop kan laten afpersen en eventueel vlakken?![]()
En dat van die torxmaat, ik heb het nog niet hoeven te doen bij de 900c die ik heb, maar het gaat om een 'uitwendige torx',
net zoals een 'normale zeskant boutkop' een 'uitwendige inbus zou zijn'.![]()
Of, 'verkeerd om' als dat duidelijker is.
Dat klopt, maar voor de uitleg kwam het mij effe makkelijker uit om het op die manier te omschrijven.Paul99 schreef:Officieel is imbus is een binnenzeskantDe900C-GAS schreef:Dat klopt, maar voor de 8V wordt je weer verwezen naar de oudere modeljaren en ik ging ervan uit dat je die gegevens al zou hebben.Paul99 schreef:Het stukje uit de vraagbaak gaat over de B202 motor. Ik heb een B201. Maar goed, welke torxmaat hoort er bij torx M12?
Weet iemand een adres hier in de buurt waar ik de kop kan laten afpersen en eventueel vlakken?
En dat van die torxmaat, ik heb het nog niet hoeven te doen bij de 900c die ik heb, maar het gaat om een 'uitwendige torx',
net zoals een 'normale zeskant boutkop' een 'uitwendige inbus zou zijn'.
Of, 'verkeerd om' als dat duidelijker is.