Hallo,
Sinds kort staat er een nieuwe '80 99, als dagdagelijkse auto te gebruiken, in Amsterdam: met haar eigen fan-pagina, eigenlijk vooral met fototjes uit folders her en der van Internet, maar onderaan staat een fototje van bij mij voor de deur. Gevonden via Saabforum. Voor de kleur heb ik al vla-geel en sauce hollandaise-geel gehoord; ik ben er zelf nog niet helemaal uit, het verandert een beetje met het weer.
De kleine pagina heb ik maar even in elkaar geflanst terwijl ik gisteren probeerde te bedenken hoe een van de twee bouten van het thermostaathuis, die er schuin was ingedraaid, eruit te krijgen. (De thermostaat blijft open staan.) Ik ben gestopt want of de bout kan afbreken, of de schroefdraaid in het huisje kan dolgedraaid worden; in beide gevallen ben ik de sjaak. Vandaag kijken of ik het ook weer een beetje dicht kan krijgen. Als iemand nog een heel huis heeft, met bouten die er niet door een dronken aapje in zijn gedraaid, dan houd ik me aanbevolen. Dan is mijn plan om eerst het andere (tweede) huis er in zijn geheel op (proberen te zetten) en dan wat extra kracht en verwarming op de ander (eerste) te zetten om te kijken wat daar de schade is; misschien komt het er allemaal ongeschonden uit? (Hopen mag.)
Ik heb nog twee andere verzoeken, maar maak daar nieuwe topics voor aan.
Groet, en happy motoring!
Olivier
New kid on the block (en thermostaathuis gezocht)
-
Bart M
- Geregistreerd lid