LPG
-
Morrisch
- Geregistreerd lid
Re: LPG
Geen antwoord op de vorige vraag, maar een nieuwe:
Is het mogelijk een LPG onderbouw-tank te installeren onder een 99. Ik bedoel dan op de plek van de benzine-tank, en vervolgens een kleinere tank in het achterste deel van de kofferbak te plaatsen (naast of op de plek van de reserveband). Is dit ook systematisch uitgevoerd door erkende installateurs in de jaren 70?
Groet,
Maurice
inmiddels die 99 uit 1971 gekocht
(zie Trotse bezitter van een 99 uit 1970)
Dus binnenkort kan het klussen beginnen (geen lpg-inbouw trouwens, wat dat vinden die Triumph motoren niet echt fijn denk ik)
Is het mogelijk een LPG onderbouw-tank te installeren onder een 99. Ik bedoel dan op de plek van de benzine-tank, en vervolgens een kleinere tank in het achterste deel van de kofferbak te plaatsen (naast of op de plek van de reserveband). Is dit ook systematisch uitgevoerd door erkende installateurs in de jaren 70?
Groet,
Maurice
inmiddels die 99 uit 1971 gekocht
(zie Trotse bezitter van een 99 uit 1970)
Dus binnenkort kan het klussen beginnen (geen lpg-inbouw trouwens, wat dat vinden die Triumph motoren niet echt fijn denk ik)