Plastic verbindingsstukje ruitensproeierslang
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
Plastic verbindingsstukje ruitensproeierslang
Ik ben op zoek naar het plastic verbindingsstukje dat de slang uit het ruitensproeierpompje/reservoir verbindt met de slangetjes naar de komplampsproeiers en de ruitensproeier. Wie heeft er één liggen of heeft de gouden tip?
-
brinky
- Donateur

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dus een SAAB 90/99 heeft niet zo'n klepje in de slang van de ruitensproeiers, net als bijvoorbeeld de SAAB 900 Classic??brinky schreef:Zo'n T-stukje is toch universeel? Ik zou gewoon effies bij de brezan in de schappen kijken... Dan heb je tenminste een nieuwe.
Dan zou je bij elk willekeurige automaterialenwinkel een T- of Y-vormig-koppelstukje kunnen kopen.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
_\__\__ stukje
Hartelijk dank voor de aanbiedingen en tips. Het lukt waarschijnlijk om binnen een straal van acht kilometer een _\__\__ stukje te vinden.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
T stukjes
Bedankt Utan. Dat is een wel zeer praktische benadering van deze kwestie. Die mij erg aanspreekt trouwens.
Mij er volledig van bewust dat de originele staat van mijn 99 daardoor afneemt ga ik Waxle vragen of hij mij aan twee T stukjes kan helpen.
Frans
Mij er volledig van bewust dat de originele staat van mijn 99 daardoor afneemt ga ik Waxle vragen of hij mij aan twee T stukjes kan helpen.
Frans